زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 4:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 8 RE قاهر313

سوال :ببخشید کدام موضوع از این سایت که معرفی کردین توضیح داده درباره سورس نویسی....... درمورد مدل شهاب 3 هم مثل قاهره هست؟

...........کدام فایل در جنرال ارماگدون مربوط به هواپیماهاست؟پاسخ :

سلام بر ید این آدرس :

http://www.afm-rayan.com/Forum/Catgory/11

نه کمی با هم فرق دار ند

بستگی به تیم داره مثلا مال :AirforceGenera تو خود فایل :AirforceGeneral.ini هستش مال امریکا یک سری اش در فایل :

FactionBuilding.ini و در این :AmericaAir.ini... هستش بستگی داره بخواید به کدام تیم اضافه کنید .


امضای کاربر :
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ahj_soft آفلاین




ارسال‌ها : 27
عضویت: 20 /12 /1392
صلواتها : 9
صلوات فر ستاده شده : 31

پاسخ : 9 RE قاهر313

سلام دوستان یه سوال :

من برای قاهر میخوام سلاح تعریف کنم برای مثال 2 تا بمب پرتاب کنه

چطوری میشه تو سلاح خطا تعریف کرد ؟ بعضی موشک ها مثلا اسکاد لانچر وقتی فرمان شلیک میدی موشکش ممکنه دقیقا همونجایی که خواستی برخورد نکنه .مثلا 10 سانتی متر جلوتر بخوره .

این ظاهراً یه متغییره که میشه تغییرش داد و خطای سلاح رو صفر کرد یا بیشتر کرد

ممنون میشم راهنمایی کنید چطور این کارو بکنم


شنبه 25 مرداد 1393 - 17:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ahj_soft آفلاین




ارسال‌ها : 27
عضویت: 20 /12 /1392
صلواتها : 9
صلوات فر ستاده شده : 31

پاسخ : 10 RE قاهر313

برای مثال این سورس تعریف موشک آئورورا هست :

Weapon AuroraBombWeapon

PrimaryDamage = 400.0

PrimaryDamageRadius = 25.0

SecondaryDamage= 150.0

SecondaryDamageRadius= 50.0

AttackRange = 300.0

AcceptableAimDelta= 45

DamageType = AURORA_BOMB

DeathType= EXTRA_5 ;gib

WeaponSpeed = 99999

ProjectileObject = AuroraBomb

ProjectileDetonationFX = FX_LaserBombExplosion

ProjectileDetonationOCL = OCL_ExplosionLasersShort

FireSound = BombFallngFromPlane

RadiusDamageAffects = ALLIES ENEMIES NEUTRALS NOT_SIMILAR NOT_AIRBORNE

ClipSize = 1

ClipReloadTime = 8000

AutoReloadsClip= RETURN_TO_BASE

ShowsAmmoPips = Yes

End

اون متغییر که برای درصد خطای برخورد سلاح باهدف هست کدومه ؟


شنبه 25 مرداد 1393 - 17:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از ahj_soft به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: generals-sera /
ahj_soft آفلاین




ارسال‌ها : 27
عضویت: 20 /12 /1392
صلواتها : 9
صلوات فر ستاده شده : 31

پاسخ : 11 RE قاهر313

این هم سورس اسکاد :

Weapon SCUDLauncherGunExplosive

PrimaryDamage= 300.0

PrimaryDamageRadius= 40.0

SecondaryDamage = 100.0

SecondaryDamageRadius = 75.0

ScatterRadius = 50.0

AttackRange = 450.0

MinimumAttackRange = 200.0

DamageType = EXPLOSION

DeathType = EXTRA_5 ;gib

FireFX = FX_ScudLauncherIgnition

ProjectileObject = SCUDMissile

WeaponSpeed = 200

DamageDealtAtSelfPosition= Yes

ProjectileDetonationFX = ScudMissileExplosionNew

RadiusDamageAffects= ALLIES ENEMIES NEUTRALS NOT_AIRBORNE

FireSound = ScudLauncherWeapon

DelayBetweenShots = 1

ClipSize = 1

ClipReloadTime = 9000

ProjectileCollidesWith = STRUCTURES

MissileCallsOnDie = Yes

AcceptableAimDelta = 180

PreAttackDelay = 1166

PreAttackType= PER_SHOT

End

بمب آئورورا فکر کنم خطای پرتاب نداره ولی این موشک اسکاد خطا داره

خودم فکر میکنم اون متغیر که خطا رو تعیین میکنه

ScatterRadius = 50.0 باشه


شنبه 25 مرداد 1393 - 17:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از ahj_soft به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: generals-sera /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | قاهر313 - 2 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر