زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 3:48 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 389
نویسنده پیام
evilldone آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 15 /12 /1399
کمک داشتم تانک لیزر امریکارو وارد جنرال یک میکردم که تو این فایل به مشکل خوردم

   ; *** ART Parameters ***

  Draw = W3DLaserDraw ModuleTag_01

    Texture = EXLaser4.tga

    NumBeams = 5                              ;Number of overlapping cylinders that make the beam. 1 beam will just use inner data.

    InnerBeamWidth = 0.005                    ;The total width of beam

    InnerColor = R:100 G:0 B:0 A:100          ;The inside color of the laser (hot)

    OuterBeamWidth = 15                       ;The total width of beam

    OuterColor = R:100 G:0 B:0 A:0            ;The outside color of the laser (cool)

    Tile = Yes                                ;The height of the texture will determine how many times to tile the texture to fit without scaling.

    ScrollRate = -2500                        ;Scrolls the texture offset this fast -- towards(-) away(+)

    Segments = 1                              ;Number of segments -- more segments give smoother curve (but more joints) Current max: 20

    SegmentOverlapRatio = 0                   ;This value overlaps(+) or separates(-) the segments by ratio

    TilingScalar = -3                         ;Stretches tiling if value > 1.0, otherwise shrinks it (1.0 is natural)     

    ;MaxIntensityLifetime = 2000              ;Laser stays at max intensity for specified time in ms.

    ;FadeLifetime = 0                         ;Laser will fade and delete.

    ;@todo -- add shot ability functionality (instead of instant point A to B)

  End

  KindOf = IMMOBILE

  Geometry = Sphere

  GeometryIsSmall = Yes

  GeometryMajorRadius = 2.0

  ClientUpdate = LaserUpdate ModuleTag_07

    MuzzleParticleSystem = PaladinPointDefenseLaserFlare

    TargetParticleSystem = GenericRedLaserFlare

    PunchThroughScalar = 1.3 ; If our target dies, we get this much bigger so it looks like we punched through

  End

  Behavior = DestroyDie ModuleTag_03

    ;nothing

  End

  Behavior = LifetimeUpdate ModuleTag_04

    MinLifetime = 205   ; min lifetime in msec

    MaxLifetime = 205   ; max lifetime in msec

  End

End

ایا این نوشته ها ایرادی داره؟؟

لطفا کمک کنید

ممنون از همگی


امضای کاربر :
-GLA-
The Strong Faction
چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 17:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | کمک داشتم تانک لیزر امریکارو وارد جنرال یک میکردم که تو این فایل به مشکل خوردم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر