زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 3:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 387
نویسنده پیام
evilldone آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 15 /12 /1399
کمک داشتم تانک لیزر امریکارو وارد جنرال یک میکردم که تو این فایل به مشکل خوردم




   ; *** ART Parameters ***
  Draw = W3DLaserDraw ModuleTag_01
    Texture = EXLaser4.tga
    NumBeams = 5                              ;Number of overlapping cylinders that make the beam. 1 beam will just use inner data.
    InnerBeamWidth = 0.005                    ;The total width of beam
    InnerColor = R:100 G:0 B:0 A:100          ;The inside color of the laser (hot)
    OuterBeamWidth = 15                       ;The total width of beam
    OuterColor = R:100 G:0 B:0 A:0            ;The outside color of the laser (cool)
    Tile = Yes                                ;The height of the texture will determine how many times to tile the texture to fit without scaling.
    ScrollRate = -2500                        ;Scrolls the texture offset this fast -- towards(-) away(+)
    Segments = 1                              ;Number of segments -- more segments give smoother curve (but more joints) Current max: 20
    SegmentOverlapRatio = 0                   ;This value overlaps(+) or separates(-) the segments by ratio
    TilingScalar = -3                         ;Stretches tiling if value > 1.0, otherwise shrinks it (1.0 is natural)     


    ;MaxIntensityLifetime = 2000              ;Laser stays at max intensity for specified time in ms.
    ;FadeLifetime = 0                         ;Laser will fade and delete.
    ;@todo -- add shot ability functionality (instead of instant point A to B)
  End




  KindOf = IMMOBILE
  Geometry = Sphere
  GeometryIsSmall = Yes
  GeometryMajorRadius = 2.0
  ClientUpdate = LaserUpdate ModuleTag_07
    MuzzleParticleSystem = PaladinPointDefenseLaserFlare
    TargetParticleSystem = GenericRedLaserFlare
    PunchThroughScalar = 1.3 ; If our target dies, we get this much bigger so it looks like we punched through
  End


  Behavior = DestroyDie ModuleTag_03
    ;nothing
  End
  Behavior = LifetimeUpdate ModuleTag_04
    MinLifetime = 205   ; min lifetime in msec
    MaxLifetime = 205   ; max lifetime in msec
  End
End
ایا این نوشته ها ایرادی داره؟؟

لطفا کمک کنید

ممنون از همگی


امضای کاربر :
-GLA-
The Strong Faction
چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 17:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | کمک داشتم تانک لیزر امریکارو وارد جنرال یک میکردم که تو این فایل به مشکل خوردم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر