زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 9:34 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 9 RE پخش "نماد شیطان‌پرستی" از شبکه دو در لحظه اذان! فیلم و تصاویر

مستندترین شواهد آشکار کننده حقایق ۱۱ سپتامبر+تصاویرحادثه ۱۱ سپتامبر سرفصل جدیدی در سیاست خارجی آمریکا گشود اما در بوته آزمایش‌های سختی از جانب دانشمندان علوم مختلف قرار گرفت.
روایت‌های رسمی آمریکا تأکید می‌کردند 19 تن از تروریست‌های القاعده، 4 هواپیمای تجاری ـ مسافرتی این کشور را ربوده‌اند و آنها را به برج‌های دو قلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک و ساختمان پنتاگون در شهر «ارلینگتون» کوبیده‌اند.
این روایت‌ها که «کمیسیون بررسی وقایع 11 سپتامبر»، «سازمان مدیریت بحران فدرال»، «موسسه ملی استاندارد و فناوری» و سازمان «اف ‌بی آی» ارائه می‌کردند، اما، در بوته آزمایش‌های سختی از جانب دانشمندان علوم مختلف قرار گرفتند.
تصاویر زیر نگاهی به مهم‌ترین حوادث این روز معمابرانگیز تاریخ آمریکا است. توضیحات مربوط به هر عکس و لینک‌های مرتبط با هر تصویر آورده شده‌اند.
توضیحات عکس: ساختمان‌های تجارت جهانی قبل از حوادث 11 سپتامبر؛ این ساختمان‌ها مجموعه‌ای از 7 ساختمان در منطقه منهتن در نیویورک بودند. تمامی ساختمان‌های این مرکز مهم در آمریکا، از سازه‌های فولادی محکم ساخته شده بودند. دولت آمریکا در گزارش‌های رسمی خود درباره حوادث 11 سپتامبر ادعا کرده این ساختمان‌ها بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخته‌اند. این در حالی است که تا کنون (چه قبل از 11 سپتامبر و چه بعد از آن) هیچ ساختمان دارای اسکلت فولادی بر اثر آتش‌سوزی فرو نریخته است.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: ساعت 8:46 دقیقه صبح 11 سپتامبر 2001، برج قدبرافراشته شمالی تجارت جهانی هدف حملاتی ناگهانی قرار گرفت؛ دقایقی بعد نیز هواپیمای دیگری برج جنوبی را هدف قرار داد. سوالی که به سرعت همه به دنبال پاسخش بودند این بود که این حملات را چه کسی انجام داده است.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: افرادی که داخل ساختمان گیر افتاده بودند، به امید نجات از شعله‌های آتش به پنجره‌های لب ساختمان آمده بودند.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: حجم گرد و غبار برخاسته از ریزش ساختمان‌ها اگر چه امری عادی می‌نمود، در سایه تحقیقات بعدی به یکی از چالش‌های آمریکا برای توجیه گزارش‌های رسمی‌اش بدل شد، زیرا تحقیقات آشکار کرد این حجم گرد و غبار و مهم‌تر از آن سرعت حرکت آن به عاملی مضاف بر انرژی پتانسیل ذخیره شده در ساختمان بر اثر نیروی جاذبه نیاز دارد ـ دانشمندان اظهار کردند تنها انفجار ساختمان با مواد منفجره می‌تواند این گرد و غبار عظیم را توجه کند.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: گرد و خاک ناشی از ریزش برج‌ها با چنان سرعتی حرکت می‌کرد که چنانکه برخی شاهدان می‌گویند می توانست انسان را از زمین بلند کرده و پرت کند.
دانشمندان می‌گویند انرژی پتانسیل ذخیره شده در ساختمان برای حرکت دادن این حجم گرو و خاک، با این سرعت، کافی نبوده است؛ تنها در صورتی که انفجار از داخل صورت گرفته باشد، گرد و غبارهای ناشی از ریزش ساختمان می‌توانند این طور حرکت کنند
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: تحقیقات علمی بعدی نشان داد از نوعی ماده منفجره قوی موسوم به «نانوترمیت» برای تخریب برج‌ها استفاده شده است؛ منتقدان این کشف علمی را «گورستان روایت رسمی آمریکا» از 11 سپتامبر دانستند.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: پس از پیدا شدن مواد منفجره در خاک برج‌های دوقلو مشخص شد گزارش رسمی آمریکا از حوادث این روز تناقض‌های بسیاری با قوانین علمی داشته است؛ به عنوان مثال این که ساختمان مورد نظر با سرعت آزاد سقوط کرد، یکی از چنین مواردی بود.
در روایت‌های رسمی آمریکا (اصل گزارش کمیسیون 11 سپتامبر را در
اینجا
بخوانید) عنوان شده، سقوط برج جنوبی ساختمان تجارت جهانی ظرف 10 ثانیه سقوط کرد که تقریباً برابر سرعت سقوط آزاد بوده است. اما دانشمندان می‌گویند اگر روایت رسمی آمریکا درباره نحوه سقوط برج‌های دو قلو صحیح باشند، باید نقش عاومل بسیار زیاد دیگری، مانند مقاومت هوا که از سرعت سقوط می‌کاهند، نادیده گرفته شده باشد.
اصل سوم قانون نیوتن تصریح می‌کند وقتی جسمی سنگین روی اجسام دیگر می‌افتد، یعنی وقتی دو جسم به هم برمی‌خورند، آنها به هم نیرویی در جهت عکس وارد می‌کنند. بنابراین وقتی یک شی سقوط می‌کند، اگر در مسیرش بر اجسام دیگری نیرو وارد کند، اجسام مورد نظر به خاطر نیروی متقابلی که بر جسم در حال سقوط وارد می‌کنند، آن را به عقب می‌رانند و از سرعت سقوط آن می‌کاهند. سقوط برج‌های دوقلو طبق آنچه دولت آمریکا می‌گوید، مستلزم ین است که طبقات بالا، به منزله «پیستونی» عمل کنند که طبقات زیرین را خورد می‌کنند. در اینجا بحث مقاومت متقابل طبقات زیرین پیش می‌اید که سرعت سقوط را هزاران برابر مقاومت هوا کاهش می‌دهد.
در نتیجه وقتی برج‌های دوقلو و ساختمان شماره 7 با سرعت سقوط آزاد فرود می‌آیند ما نتیجه می‌گیریم که هیچ چیزی در مسیر آنها نیرویی بر آنها وارد نکرده تا از سرعت سقوطشان بکاهد؛ ضمن اینکه بر اساس قانون سوم نیوتن، وقتی این ساختمان‌ها با سرعت سقوط آزاد فرود می‌آیند، می‌توان گفت آنها هم در مسیرشان بر چیزی نیرو وارد نکرده‌اند.
اینکه ساختمان‌های تجارت جهانی با سرعت سقوط آزاد فرود آمدند به این معنی بود که هیچ عاملی برای مقاومت در مسیر آنها وجود نداشت زیرا بمب‌های جاسازی شده در ساختمان‌ها با انفجار راه را برای سقوط متوالی آنها فراهم می‌کرد.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: ادعای آمریکا درباره آنکه در روز 11 سپتامبر هواپیما به ساختمان پنتاگون برخورد کرد نیز به شدت چالش کشیده شد؛ منتقدان نشان دادند حفره ایجاد شده در ساختمان کوچک‌تر از اندازه هواپیما بود و با نوع خاصی موشک کروز مطابقت داشت. به عکس بعد هم نگاه کنید
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: شبهه دیگر در برخورد آنچه آمریکا ادعا می‌کرد برخورد هواپیما به پنتاگون بوده این بود که اثری از بال هواپیما روی این ساختمان نبود.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: دولت آمریکا این افراد را به عنوان هواپیما ربا معرفی کرد که البته خالی از اشکال نبود.
9 نفر از 19 هواپیما ربایی که اف.بی.آی پس از رخدادهای 11 سپتامبر نام، تصاویر و جزئیات شخصی آنها را به عنوان هواپیما ربا منتشر کرده بود، زنده بودند؛
عکس بعد را هم ببینید.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: رسانه دولتی بی‌بی‌سی، دوازده روز بعد از حادثه 11 سپتامبر تیتر زد: «متهمان به هواپیماربایی، زنده و سالم هستند.»
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: اکثر ما صحنه‌های برخورد هواپیمای دوم به برج جنوبی ساختمان تجارت جهانی را دیده‌ایم. فردی که در این عکس دیده می‌شود خلبان بالگردی بود که اولین تصاویر را از این برج ثبت کرد. با این حال، مرگ او و دهها نفر از دیگر شاهدان عینی 11 سپتامبر که از نزدیک شاهد ماجراهای این روز بودند به رمز و رازهای این روز معمابرانگیز تاریخ آمریکا می‌افزاید.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: تصویری که در عکس دیده می‌شود متعلق به «کورت ساننفیلد» است. او فیلمبردار اصلی دولت آمریکا از حوادث 11 سپتامبر بود. وی یکی از چند فیلمبرداری بود که لحظاتی پس از سقوط برج‌های دو قلو و حادثه 11 سپتامبر از منطقه (گراند زیرو) صفر انفجار این ساختمان‌ها فیلمبرداری کردند.
آقای ساننفیلد بعداً اسناد مهمی انتشار داد که نشان می‌داد ساختمان‌های تجارت جهانی با «انفجار مهنسی‌شده» فرو ریخته بودند. البته او هم سرنوشتی بهتر از سایر کسانی که با روایت‌های 11 سپتامبر مخالفت می‌کردند نداشت: ساننفیلد به آرژانتین متواری شد.
در این باره بیشتر بخوانید:
توضیحات عکس: این عکس، جوی آهن‌های مذابی را نشان می‌دهد که تا 6 هفته بعد از وقوع 11 سپتامبر در مخروبه‌های برج‌های تجارت جهانی یافت می‌شد. بسیاری از دانشمندان، از جمله پرفسور استیون جونز، فیزیکدان هسته‌ای آمریکا، این جوی آهن‌های مذاب را شاهدی بر استفاده از مواد منفجره برای تخریب برج‌های دو قلو می‌دانند.
در این باره بیشتر بخوانید:
فیلم این مواد مذاب را در لینک زیر ببینید:
توضیحات عکس: قسمت‌هایی که در این عکس مشخص شده‌اند، مربوط به خروج «چاشنی‌های انفجاری پر سرعت» از برج‌های در حال سقوط تجارت جهانی است. «مهندسان و معماران حقیقت‌یاب 11 سپتامبر» می‌گویند این چاشنی‌های انفجاری، شاهد دیگری بر استفاده از مواد منفجره برای کمک به فرود آوردن ساختمان است.
در این باره بیشتر بخوانید:
فیلم مربوط به خروج این چاشنی‌های انفجاری را هم در همان لینک بالا ببینید.
توضیحات عکس: تلاشهای زیادی انجام شد تا حادثه 11 سپتامبر آنطور که دولت آمریکا می‌گفت باور شود. صحنه‌های دراماتیک آن روز، برانگیخته کردن هیجانات منفی مردم، بسیج رسانه‌ها برای ایجاد موج‌های اسلام‌هراسی و بسیاری فنون دیگر به کار گرفته شدند تا عامه مردم قبول کنند تروریست‌های القاعده تمامی سیستم‌های امنیتی آمریکا را دور زده و به خاک این کشور حمله کرده‌اند. سالها از آن حادثه می‌گذرد، مردم همچنان در جستجوی حقیقت‌اند.
در این باره بیشتر بخوانید:


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 09:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | پخش "نماد شیطان‌پرستی" از شبکه دو در لحظه اذان! + فیلم و تصاویر - پاسخ 9 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر