زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 3:57 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 8 RE به هلاکت رسیدن ملک عبدالله

ملک عبدالله به خاک سپرده شد

مراسم خاکسپاری ملک عبدالله عصر امروز (جمعه) با حضور جمعی از رهبران کشورهای اسلامی در ریاض برگزار شد. پیش از خاکسپاری پادشاه فقید عربستان، در مسجد جامع امام ترکی ریاض بر پیکر وی نماز خوانده شد.

به گزارش شبکه العربیه، جمعی از رهبران کشورهای عربی و اسلامی برای شرکت در این مراسم به ریاض رفتند. پس از نماز، پیکر ملک عبدالله بر دستان پسران و اعضای خانواده اش تشییع شد و در قبرستان "العود" در ریاض به خاک سپرده شد

صباح الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت اولین رهبر در میان رهبران کشورهای عربی بود که به همراه هیاتی بلند پایه وارد ریاض شد تا به خاندان سعود تسلیت بگوید و در مراسم خاکسپاری شرکت کند.
هیات قطری به ریاست تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر دومین گروهی بود که وارد ریاض شد تا در این مراسم شرکت کند. روابط قطر و عربستان به دلیل حمایت های دوحه از اخوان المسلمین تیره شده است و تاکنون تلاش های بسیاری برای بهبود روابط این دو کشور انجام پذیرفته است.
پس از قطر نیز حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به همراه هیاتی رسمی وارد ریاض شد. خلیفة بن زاید آل نهیان، حاکم امارات، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، نواز شریف، نخست وزیر پاکستان و عمر البشیر، رئیس جمهور سودان از دیگر کسانی بودند که برای شرکت در مراسم خاکسپاری ملک عبدالله به ریاض رفتند.
در عربستان و برخی کشورهای عربی اعلام شده است که برای ملک عبدالله پس از نماز عشاء، نماز "میت غایب" خوانده می شود. (ایسنا)


امضای کاربر :
جمعه 03 بهمن 1393 - 19:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 5 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: hoseen1377 / generals-sera / afm-aliagha / ehsanzare / aliteymori /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | مهم مهم به هلاکت رسیدن ملک عبدالله - پاسخ 8 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر