زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 4:35 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 3 RE پیشگوئی های مدیر سایت ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به صاحبان بصیرت

 

وَ لَقَدْ نَزَلَتْ بِكُمُ الْبَلِيَّةُ جَائِلًا خِطَامُهَا رِخْواً بِطَانُهَا فَلَا يَغُرَّنَّكُمْ مَا أَصْبَحَ فِيهِ أَهْلُ الْغُرُورِ فَإِنَّمَا هُوَ ظِلٌّ مَمْدُودٌ إِلَى أَجَلٍ مَعْدُودٍ-امام علی (علیه السلام) خطبه 7 نهج البلاغه

 

 

اكنون فتنه بر شما فرود آمد، همچون شتري كه مهارش جنبان است، و ميانبندش سست و نا استوار، و سواري بر آن دشوار. مبادا آنچه مردم دنيا را فريفت، شما را بفريبد، كه آن دامي است چون سايه گسترده - همه را به دام اندازد -، و تا دم مرگ رهاشان نسازد

 

*****

به هوش باشید:

دشمن بهره اش راازمذاکرات سوری گرفت وبازی را بُرد .

درواقع به تمام اهدافش ازمذاکرات نمایشی 5+1 که نیاز به فرصتی برای اجرای نقشه هایش در بیرون ازجلسات مذاکره، یعنی تنگ ترنمودن محاصره ایران اسلامی بود، رسید و این فرصت را بدست آورد تا نقشه هایش را اجرا نماید ، لذا با نشان دادن درباغ سبزِ ، وعده واهی رفع تحریم ها ی ظالمانه ، به کسانی که نگاهشان به دست آنها بودو نه به امکانات بالقوه داخل کشور ، آنها را به طمع انداخت و سرگرم نمود تا با چیدمان اهداف استراتژیک خود، درکشورهای اطراف ایران  و تقسیم و تضعیف کشور های مسلمان  اطراف ایران ، برای حمله نهایی به جمهوری اسلامی ایران (مستقیم یا نیابتی) خود را آماده نماید.

نباید این گونه می شد که شد و نباید با دشمنی که امام ره لقب شیطان بزرگ به او داد، سرمیز مذاکره می نشستند که نشستند، چون مذاکره بین گرگ و میش و حق و باطل معنا ندارد .

اما همه ی خسارت های بوجود آمده و خسارات آتی از این عملکرد فقط و فقط بخاطر عدم توجه به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری " حفظه الله" است .

براستی آمریکا را نمی شناختند ؟! اروپا را نمی شناسند ؟! آیا جنگ هشت ساله نیابتی صدام از طرف اینان با جمهوری اسلامی ایران و حمایت از منافقین و ترور و به شهادت رساندن مردم ایران وحمله نظامی طبس و زدن هواپیمای ما در خلیج فارس و دستکاری در سیستم فعالیت هسته ای ما در نطنزو تحریم های ظالمانه ، و ترور دانشمندان هسته ای ما ،همه را فراموش نموده اند ؟!

خیر همه  رامیدانند و خوب هم میدانند ، لکن همه میدانیم مشکلشان در چیست و چه هدفی را دنبال میکنند !

اما توصیه به صاحبان بصیرت خصوصاً به ائمه ی محترم  جمعه و جماعات در سراسر ایران اسلامی وبه همه ی دلسوزان این نظام مقدس، به اساتید با بصیرت به طلاب و دانشجویان با بصیرت به کارمندان و کارگران وزحمت کشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی و علی الخصوص به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و بسیجیان که لشکرامام زمان علیه السلام هستند ،یک بشارت می دهم و یک انذار:

انذار و هشدار اینکه به هوش باشند ، دو سال پیش رو ، خصوصاً سال جاری از حساس ترین سالهای انقلاب و بلکه تاریخ اسلام است چون منتهی به امری بسیار عظیم خواهد شدو قبل از آن فتنه ای بزرگ بر پا خواهد شد که به فتنه ی آخر الزمانی معروف است ! و هم در این سالها، بسیاری از خواص در امتحان مردود و عده ای قبول خواهند شد.

فتنه ، فتنه ، فتنه ،

"فتنه خواص" با فریب دادن عوام ،

همان چیزی که همواره باعث خسارت به اسلام و انقلاب اسلامی شده از صدر اسلام تا کنون  .

فتنه گر بدنبال جاهل میگردد تا باورش کند و آنگاه با اتکا به جهالت مردم به اهدافش برسد ، لذاست که معاویه به عمروعاص میگوید:

قوی تر از ذوالفقار علی سراغ داری ؟! عمرو عاص جواب می دهد: آری ، جهل مردم ؟!

اما، مومن با بصیرت فریب فتنه گر را نمی خورد ، همانگونه که در فتنه 88 مردم با بصیرت فریب نخوردند و با خلق حماسه ی نهم دی آنرا خنثی هم نمودند.

بهوش باشید ، فتنه آتی متفاوت است به چند دلیل ، یکی اینکه در تقارن با ظهوروعلائم حتمی ظهور است و دیگر اینکه فتنه گر با تمام ابزارهای تحت امرش یعنی با سوء استفاده از منسوبین به امام راحل "رضوان الله تعالی علیه" به میدان می آید تا به زعم خود مجلسین آتی را تصاحب نماید و سپس وعده هایی که از هم اکنون محرمانه به " شیطان بزرگ " داده است را عملی نماید تا شایدچند صباحی بدون ولی فقیه حکیم حکومت نماید و دیگر اینکه قصد دارد مقصر عدم حصول  نتیجه اش از مذاکرات نمایشی را مقام معظم رهبری " حفظه الله" قلمداد کنند.وهم از طرفی وحدت میان امت و ولایت را خدشه دار نمایند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند؟!

و اما بشارت :

بشارت می دهم که تمام قواعد ظهور محقق شده و بزودی در سالهای آتی شاهد عزت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه آن در جهان تا ظهور مولایمان مهدی (عج)خواهید بود و همچنین شاهد خروج سفیانی و سپس صیحه ی آسمانی و اتفاقات بسیار غیر منتظره ای خواهید بود، از جمله مرگ بسیار زشت شخصی خاص!!! و رسوا شدن همه ی آنها که اکنون علناً به مردم خود یعنی به مردم دین باور و شهید پرور ایران اسلامی گزارشات غیر واقع می دهند خواهید بود و شاهد حوادث بسیار مهم درکشورهای اسلامی خصوصاً عربستان ، یمن ، سوریه ، مصر ، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس.

آنگاه است که روسیاهی برای کسانی است که با ولی فقیه آگاه و حکیم زاویه گرفتندو حسادت کردند و دشمنی شان آشکارشد و بجای اتکا به اسلام و قرآن و ولایت چشمشان به دست دشنمان خدا و امام زمان ارواحنا فداه بود.

* مقدمات و مراحل مقدماتی امر مهم ظهور در ...آغاز شده است

س.م.ر


امضای کاربر :
شنبه 02 خرداد 1394 - 02:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | پیشگوئی های مدیر سایت ظهور - پاسخ 3 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر