زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 3:50 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 1 RE ژنرال 2" منتشر خواهد شد

مصاحبه با سازندگان C&C: Generals 2

در نسخه بعدی سری بازی های Command & Conquer خبری از کین (Kane) که در سری Red Alert حضور داشت، نیست. کمپانی EA دوباره به سری Generals بازگشته تا یک بازی استراتژیک که از روی واقعیت شبیه سازی شده را به نمایش دربیاورد. نسخه Generals در سال 2003 راهی بازار شد و یک نسخه الحاقی نیز برای آن عرضه شد. بعد از گذشت چند سال از ساخت آن بازی، EA با همکاری BioWare نسخه بعدی این عنوان را با موتور بازیسازی Frostbite 2 برای PC در دست ساخت دارد. پس از معرفی این بازی در همایش VGA، سایت IGN مصاحبه ای را با دکتر ری موزیکا (Ray Muzyka) رئیس BioWare و جان ون كانگم(Jon Van Canegem) که در سمت تهيه كننده این بازی است، انجام داده که نظر شما را به آن جلب می کنیم.

IGN: مدت زیادی است که Generals از عنوان Command & Conquer حذف شده است. چرا الان و چرا Generals را برای دنباله سری C&C انتخاب کردید؟

كانگم: ما دنیای تمام نسخه های C&C را نگاه کردیم و به نسخه Generals رسیدیم. نسخه اول این بازی بهترین فروش را در سری Command & Conquer داشت و طرفداران این عنوان نیز همیشه سراغ نسخه بعدی آن را می گرفتند. زمانی که ما از نزدیک به این بازی نگاه کردیم، به این عنوان علاقه مند شدیم و تصمیم گرفتیم که دنباله این بازی را خلق کنیم.

IGN: بازي Generals 2 چگونه طرفداران نسخه اول را به سمت خودش جلب می کند؟ آیا بازی هنوز یک RTS سنتی است که بر اساس ساخت و ساز و تولید نیرو پیش می رود؟

كانگم: یکی از اهداف ما این بود که سری C&C را به ریشه اصلی اش بازگردانیم و آن را به یکی از مشهورترین و دوست داشتنی ترین بازی های سبک RTS تبدیل کنیم. بازی ای که بر اساس هسته اصلی عنوان های RTS ساخته شده است. بازیکنان در این بازی می توانند کنترل ارتشی بزرگ و بسیار قدرتمند را به دست بگیرند. باید به این موضوع هم اشاره کرد که المان های جدیدی به این بازی اضافه شده است. یکی از قسمت های مهم بازی این است که برای بازیکنان نوآوری به همراه داشته باشد.

IGN: داستان نسخه دوم به چه صورت است و چه ارتباطی با نسخه اول دارد؟

كانگم: بازي Generals 2 ده سال بعد از اتفاقات نسخه اول رخ می دهد. در ابتدای بازی، دنیا در صلح کامل است. در یک مراسم بزرگ، یک قرار داد صلح در حال امضا شدن است. اما کمی قبل از اینکه این قرارداد امضا شود، تروریست ها به رهبران دنیا که در این مراسم حضور دارند، حمله می کنند. از این حمله تنها یک رهبر جان سالم به در می برد که بازیکنان در نقش آن ظاهر می شوند. در این بازی 3 گروه GLA، EU و گروه دیگری که بعداً معرفی می شود، حضور خواهند داشت.

IGN: این پروژه چه معنایی برای BioWare دارد؟ آیا المان های نقش آفرینی به قسمت تک نفره این بازی اضافه شده یا BioWare در حال کار روی یک سبک متفاوت است که نقش آفرینی نیست؟

موزیکا: ما در BioWare قصد داریم چیزی را به وجود بیاوریم و آن را به شکلی به دنیای بازی ها ارتباط دهیم که چند سبک مختلف را شامل شود. ما می توانیم با ساخت بازی های مختلف روی پلتفرم های گوناگون به این هدف دست پیدا کنیم. حال آن بازی می تواند Generals 2روی PC، Mass Effect و Dragon Age روی کنسول ها و یا یک بازی MMO مانند Star Wars: the Old Republic باشد. برای Generals 2 چنین کاری را انجام می دهیم و کاری می کنیم که این بازی چیز متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی داشته باشد.

IGN: چه مدت است که Generals 2 در دست ساخت قرار گرفته و چرا این بازی نسخه کنسولی ندارد؟

كانگم: استودیوی ما در اوایل سال 2011 تأسیس شد و ما در تابستان به بخشی از BioWare تبدیل شدیم. اعضای تیم در استودیوهای مختلف هستند، اما هسته اصلی در لس آنجلس قرار دارد. برخی از اعضای تیم ما نیز در پروژه های قبلی C&C نیز حضور داشته اند. دلیل اینکه بازی Generals 2 روی PC تمرکز دارد، این است که این سری از بازی ها از دیرباز روی PC عرضه شدند و بهتر بود که نسخه بعدی آن را هم برای PC عرضه می کردیم.

IGN: موتور Frostbite 2 که تأثیری روی این بازی و قسمت گیم پلی دارد؟

كانگم: موتورFrostbite 2 قدرت فوق العاده ای دارد و از تکنولوژی بی نظیری بهره می برد. نه تنها به ما اجازه می دهد که محیط های بزرگ و پر جزئیات بسازيم، بلکه این امکان را فراهم می کند که تجربه جدیدی خلق کنیم. بازیکنان در این بازی می توانند به ارتشی بسیار بزرگ دستور بدهند و آن را رهبری کنند.

موزیکا: موتور Frostbite 2 تکنولوژی بسیار بالایی دارد و قدرت به وجود آوردن صحنه های سینمایی فوق العاده ای را در گیم پلی به سازندگان می دهد. این موضوع باعث می شود که بتوانیم بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهیم و تجربه خوبی در داستان به آن ها منتقل کنیم.

IGN: چرا گفتید که Generals 2 بیشتر یک بازی چندنفره است تا تک نفره؟

كانگم: تمرکز ما روی دو بخش تک نفره و چندنفره به یک اندازه است. بازیکنان در این عنوان باید هر دو قسمت را تجربه کنند. هر دو قسمت این بازی یک تجربه بسیار عالی و متفاوت را در خود جای داده اند. ما ایده های خوبی برای بخش چندنفره داریم که فعلاً نمی توانیم درباره آن ها صحبت کنیم.


امضای کاربر :
چهارشنبه 28 دی 1390 - 21:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 4 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / sina3d / kamransoltany / aliteymori /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | ژنرال 2" منتشر خواهد شد - پاسخ 1 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر