زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 3:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 4 RE هشدار لطفا اطلاع رسانی کنید وظیفه شرعی

زکریا سیتچین کیست .؟

 

او یک نویسنده و محقق روس تبار است که با مجموعه کتاب های سرگذشت زمین مشهور شد ، زکریا سیتچین از معدود افرادی است که قادر به ترجمه خط سومری بوده و بیشتر آثار او از ترجمه ی خطوط میخی سومری ها برگرفته شده است. در سال 1976، زکریا سیتچین، با چاپ کتاب خود بنام " دوازدهمین سیاره "، بحثی جنجال آمیز پیش کشید. در این کتاب و همچنین کتابهای بعدی، سیتچین ، ترجمه های خود از متون قدیمی سومری ها را آورد که داستانی شگفت انگیز در مورد منشا انسانها روی سیاره زمین نقل می کردند. داستانی متفاوت و بسیار جذاب تر از آنچه که تمامی ما تا بحال شنیده ایم.

 

افسانه‌های سومری

 

نام نیبرو در تمدن های کهن باستانی

 

1 - نیبیرو " نام گذاری سومریان " 2- ماردوک " نام گذاری بابلیان " 3- ورم وود " در انجیل عهد جدید "   4- ek Tzoltze " در ستاره شناسی قوم مایا "  و همچنین سیاره ایکس " در ستاره شناسی حال حاضر "

 

انکی و آفرینش انسان 

طبق ترجمه زکریا سیتچین از متون کتیبه‌های سومری، حدود ۴۵۰۰۰۰ سال پیش شرایط جویسیاره ای دارای تمدن هوشمند بنام" نیبیرو * "  دچار مشکل می شود. " آنوناکی " گروهی از ساکنین این سیاره بودند که برای استخراج طلا بر روی زمین فرود آمدند. رهبری این گروه را شخصی به نام " انکی" بر عهده داشت. طبق کتیبه‌های سومری، آنوناکی برای ترمیم اتمسفر سیاره خود نیاز به طلای زمین داشتند. آنان اولین پایگاه زمینی را در منطقه ای به نام" اریدو " واقع درعراق امروزی بنا می کنند تا از بستر خلیج فارس طلا استخراج کنند. با کشف منابع دیگر در بین النهرین و آفریقا آنوناکی‌های بیشتری به زمین فرود آمده و معادن و پایگاه‌های دیگری در بین النهرین و آفریقا بنا کردند." ایگیگی‌ها " گروه دیگری از انسانهای فرازمینی بودند که به دستور انکی در معادن طلای زمین کار می کردند.

طبق کتاب "کتاب گمشده انکی" نوشته زکریا سیتچین که ترجمه ای است از برخی لوحه‌های سومری، ایگیگی‌ها برای رهایی از مشقت کار در معادن سر به طغیان گذاشته و دست از کار کشیدند. انکی برای جبران نیروی کار، با دستکاری‌های ژنتیکی میمونها ( به قولی انسان هموساپینس ) در آزمایشگاه خود گونه جدیدی از انسان یعنی گونه" هموساپینس ساپینس " یا انسان دانای امروزی را بوجود آورد تا در معادن طلا کار کنند. اما پس از مدتی انکی بر خلاف نظر دیگر آنوناکی‌ها با زنی از زمینی‌ها ازدواج می‌کند و صاحب فرزندانی می شود. بسیاری اعتقاد دارند نیمه خدایان ( پسران و دختران خدایان ) در مصر وآتلانتیس و همچنین رب النوع افسانه‌های یونان که مردم آنها را می پرستیدند فرزندان آنوناکی هستند که حاصل ازدواج نژادی بین آسمانیها و زمینی هایند. این داستانی حیرت انگیز است. بیشتر تاریخ شناسان، انسان شناسان و باستان شناسان آن را بعنوان یک افسانه سومری در نظر می گیرند. اما کار سیتچین ، مجموعه ای از هواداران و محققان سرسخت ایجاد کرده است که داستان را بسیار ارزشمند می دانند و برخی از آنها بر این باورند که به زودی نیبرو دوباره به ما نزدیک می شود و زمان تخمینی آن بین سالهای 2003 تا 2013 است .

 

داستان کتیبه ها

 

کتیبه های خطوط میخی باستانی که قدمت آنها به شش هزار سال پیش باز می گردد ، قصه ای میگویند . در آنها نوشته شده که موجوداتی بنام آنوناکی از سیاره دیگری در منظومه شمسی ما ، بنام نیبرو به روی زمین آمدند. اگر تابحال در این مورد نشنیده اید، علت آن است که علم نجوم ما ، نیبیرو را بعنوان یکی از سیاراتی که دور خورشید می گردند، قبول ندارد. سیتچین مدعی است که نیبیرو وجود دارد، و حضور آن نه تنها برای گذشته نوع بشر ، بلکه برای آینده او هم نقش مهمی دارد.

انسانهای اولیه در سومر و بابل به ترتیب نام این سیاره ایکس را نیبیرو و ماردوکگذاشته بودند. نیبیرین ها ، مردم نیبیرو ، اغلب آنوناکی ، نفلیوم، الوهیوم ( معادل خدایان) ، و ماردوکی ها نامیده می شوند. کلمه آنوناکی به معنای از آسمان بر زمین آمدگان می باشد. در انجیل عهد عتیق ، این ملاقات کنندگان آسمانی و بهشتی ،" آناکیم " خوانده شده اند.

 

***

 

منظومه شمسی به همراه سیاره نیبیرو

**

چرخ زندگی

 

***

درخت زندگی و گوی بالدار

**

 

کتیبه هایی که کشف رمز شده اند

 

در قرن 6 قبل از میلاد مسیح، کاتبانٍ Enuma Anu Enlil، گروهی از مردان بابلی بودند که کارشناسان حرفه ای در ستاره شناسی و طالع بینی محسوب می شدند. کتیبه ها اشاره ای به این گروه از کاتبان دارد ، اما ما دقیقا نمی دانیم که آنها که بودند، چه کار کردند و چگونه آموزش دیده اند. با این حال ، برای صدها سال کاتبان، سوابق دقیقی از وقایع طبیعی بر روی زمین و آسمان به منظور پیش بینی آینده ثبت کرده اند . برای آشنایی با جزئیات این کتیبه هااینجا کلیک کنید.

 

علامت خورشید یا گوی بالدار

 

این سمبل یکی از مهمترین سمبل های تمام اعصار می باشد. در اکثر تمدن های باستانی ردّ پایی از آن به چشم می خورد. توضیح کامل این علامت خارج از بحث ماست، اما گفته می شود که این علامت به نیرویی ماورایی ( فضایی ) ربط دارد و همین طور به سیاره مرموز نیبیرو. می گویند این سمبل، از پدیده خورشید گرفتگی الهام گرفته شده است.

 

***

***

***

 

چرا به آن سیاره ایکس می گویند؟ 

 

در گذشته‌ای نه چندان دور ، اخترشناسان می‌خواستند به دنبال انحرافات مشاهده شده در حرکات مداری سیاره اورانوس و نپتون نشانه‌ای از سیاره دهمی را در منظومه شمسی بیابند. می‌گویند تاریخ هرگز تکرار نمی‌شود. با این حال، از 1864 و به دنبال کشف سیاره نپتون بر مبنای محاسبات اوربین لوویه ، بسیاری از اخترشناسان کوشیدند این موضوع را دوباره تکرار کنند. عده‌ای هم می‌خواستند سیاره‌ای فرضی و نزدیکتر از سیاره عطارد نسبت به خورشید را کشف کنند. برخی هنوز هم تمام سعی خود را بکار می‌اندازند تا سیاره‌ای بزرگ را در مرزهای نهایی منظومه خورشیدی بیابند. لوویه ، برای پیش بینی وجود وضعیت قرارگیری و موقعیت نپتون ، بررسیها و محاسبات خود را بر مبنای انحرافاتی که حرکت اورانوس را مختل می‌کردند و در آن زمان توضیحی برای آنها نیافته بودند، پایه گذاری کرد.

 

خوب مقاله بالا را خوانید خوب به نظرتون چقدر حقیقت داره... عجله نکنید یک کم دقت بیشتر بکنید داستان خلقت سومریان چقدر می تونه با دسیسه ابلیس لعین مرتبط باشه داستان خلقت سومریان چقدر با داستان خلقت قرآن یکی است !! خوب دقت کنید اون لعین داره ممزوجی از راست و دروغ را با این داستان به خرد بشر یت میده  و خودشو خالق می خواد جا بزنه و دعوای خالق و یک موجود بد ذات به این مزمون دقت کنید :

(رهبری این گروه را شخصی به نام " انکی" بر عهده داشت..

انکی برای جبران نیروی کار، با دستکاری‌های ژنتیکی میمونها ( به قولی انسان هموساپینس ) در آزمایشگاه خود گونه جدیدی از انسان یعنی گونه" هموساپینس ساپینس " یا انسان دانای امروزی را بوجود آورد تا در معادن طلا کار کنند)

 مدار ژنوم انسان در حال طراحی توسط آنکی 

جالبه نه خیلی آشناست درسته به تصویر زیر دقت کنید :

 خوب یعنی چی  معلومه اون لعین با تجربه ای که داره داره خودشو جای خالق جا می زنه و از  دوران بسیار بسیار قدیم طر حهاشو ریخته ...

 ادامه دارد به زودی نکات بسیار جالبتری را براتون فاش میکنم


امضای کاربر :
دوشنبه 12 مرداد 1394 - 01:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | هشدار لطفا اطلاع رسانی کنید وظیفه شرعی - پاسخ 4 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر