زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 3:51 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 33649
نویسنده پیام
afm-rayan آفلاین



ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
آشنایی با فایل ها
آموزش مدسازی برای بازی جنرال زرو



بسم الله الرحمن الرحیم

( درس اول):آشنایی با فایل های بازی

سلام به همه دو ستان و تشکر فر اوان از جناب احسان خان گرامی( ehsan_wwe ) و علی آقا( ali.tk )و تمام دو ستان که به هر نحو تو انستند کمک کردند و میکنند ....
من تا جایی که تجر بیات قد بده دانسته های خو دم را در این چند سال تقدیم شما عزیزان می کنم ولی ادعای عالم دهر و آخرت این کارم نیستم و هر جا را که بلد نباشم با صداقت می گم و از همه دوستان کمک می خوام ....
در همین ابتدا باید عرض کنم دو ستان عزیز کار با انجین :sage که موتور ساخت بازی های ژنرالهاست تقر یبا آسان و مهیج است ولی نیاز به دقت و تمر ین و پشتکار داره و لازم بدونید ما دسترسی به تمام امکانات این مو تور نداریم ولی ابزار زیادی ساخته و یا از طرف شر کت سازنده عر ضه شده که به شما کمک می کنه بتو نید حتی یک بازی کاملا جدید استر اتژیک بسازید ....
بر ای اولین قدم شما با ید بازی را نصب کنید می تونید بازی را از فر و شگاه ها خر یداری کنید یا از این آدرس با حجم فقط :381 مگابایت دانلود کنید .
در مرحله دوم که بازی را نصب کردید با ید با فایل های بازی آشنا بشید به تصا ویر زیر دقت کنید :

پوشه نصب بازی :





پوشه :Data



پوشه :Audio





پوشه :English




پوشه :INI












آشنایی با محیط بازی :
ما در این قسمت سعی می کنیم از پایه شر و ع کنیم به آموزش ساخت یک تیم یا یک جنرال بر ای این کار شما باید با محیط بازی و فایل ها آشنا بشید .
هک بازی جنرال یک و جنرال زرو با هم فر قی نداره و نرم افزار ها و همه موارد تقر یبا شبیه هم هستند .
بازی در هر آدرسی قابلیت نصب داره اول بر ید به آدرسی که بازی تون را نصب کردید ما به عنوان پیش فر ض خود بازی رو در نظر میگیر یم :
بر ید به این آدرس:
C:Program Files/EA Games/Command & Conquer Command & Conquer /Generals Zero Hour
خوب شما در ابتدا باید بر ید به قسمت نرم افزار ها و نرم افزار های مورد نیاز را دانلود کنید و نصب کنید وقتی این کار را کردید با همچین صفحه ای در محیط نصب بازی رو برو خو اهید :



همنطور که در تصویر مشاهده می کنید ما چندین دسته فایل داریم که هر کدام مسئو ل یک کار هستند .

نرم افزار :FinalBIG و طرز کار با این نرم افزار

امروز به فایل های با فر مت :big می پردازیم که تقر یبا تمام محتو یات بازی در ون اونهاست در هر مو تور بازی فایل های اصلی را به فر مت های مختلف استخراج می کنند که در این بازی فر مت هاش به نام : big
هستند شما بر ای استخراج این فایل ها نیاز به نرم افزار خاص اون دراید که از این آدرس می تونید در یافت کنید .
خوب بر یم سر کار با این نرم افزار : محیط نرم افزار بسییار ساده است شما بعد از نصب نرم افزار اون را ران می کنید و سپس از قسمت منوی فر مان گزینه: File را می زنید و فایل مورد نظر را با فر مت بیگ انتخاب می کنید . مانند تصویر زیر :



بعد به راحتی فایل بیگ را که باز کردید می تونید محتواش را ببینید .



بعد اون فایل ها را در یک آدرس از منوی فر مان گزینه:view سپس گزینه :Extract all کنید .



تموم شد شما موفق شدید فایل های اصلی بازی رو در پو شه ای جدا گانه یا روی همن محل نصب بازی استخراج کنید اگر توی پو شه خود بازی استخراج کردید نگران نباشید بازی ارور نمی ده و قابل اجراست.
بر ای شر و ع کار از پو شه نصب بازی یک پشتیبان بگیر ید .
خوب بر ای امروز کافیه در جلسات بعد فایل های را که استخراج کردید را کار ایشون را دو ن به دون بر اتون تو ضیح خواهم داد .



امضای کاربر :
پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 10 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: sahand234 & afm-aliagha & mohsen0823 & generalmehdi & ehsanzare & 1234567 & aliteymori & generals-sera & ir_ace & sssd &
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 1 RE آشنایی با فایل ها
ویر ایش ار تش ایر ان ( اضافه و کم کردن مدت ساخت پول ساخت برق مصر فی بر اشتن محد ودیتها و غیر ه)


سلام
بر ای ویرایش ارتش ایر ان بر ید به این ادرس:
C:\Program Files\WAR ARMAGEDDON\ِData\INI\Object
سپس فایل :FactionBuilding.ini این فایل را با نت پد یا نرم افزار :( نرم افزار: Edit.INI ) باز کنید سپس کلمه :BuildTime را سرچ کنید (تذکر مهم در این فایل که خدمتان معرفی کردم اسکر یب های تیم های امر یکا و روسیه نیز وجود دارد پس تنها بر ای جی ال ای که ایر ان شده را ویر ایش کنید) بر یا شناسایی ادوات هر تیم مثلا یک ساختمان مثلGLACommandCenter در ابتدای اسکر یب این ساختمان که ساختمان مادر ایر ان است نو شته شده:Object GLACommandCenter از این کلمه تا کلمه : ***DESIGN parameters *** تو ضیحات در مورد رفتار ظاهری ساختمان است از این کلمه به بعد رفتار ساختمان در حالت ساخت مانند : زمان ساخت( BuildTime) پول ساخت( BuildCost ) محدو دیتهای ساخت( Prerequisites ) تیم رفتار تخر یب رفتار اسلحه رفتار جناح و صدا ها ( *** AUDIO Parameters *** ) ... تو ضیح داده می شود شما بر ای تعقییر زمان ساخت به عدد بعد از کلمه ( BuildTime ) تو جه کنید و هر چه عدد کمتر باشد زمان ساخت کمتر خواهد شد تو جه داشته باشید این تو ضیحات دانه به دانه در مورد هر ساختمان هر سر باز یا تانک و هو اپیما باید اعمال شود تا در بازی دیده شود یعنی بر ای هر واحد تک تک جو اب می دهد ....
به مثال زیر دقت کنید :
;------------------------------------------------------------------------------
;GLA Command Center
Object GLACommandCenter معرفی و احد
; *** ART Parameters ***
SelectPortrait = irancommand
ButtonImage = irancommand
.....
.........
تا

PlacementViewAngle = -135

; ***DESIGN parameters ***
DisplayName = OBJECT:CommandCenter
Side = GLA
EditorSorting = STRUCTURE
BuildCost = 2000 هر چقدر عدد کم شود زمان ساخت کمتر می شود
BuildTime = 45.0 ; in seconds
EnergyProduction = 0 ;Command center should be free
CommandSet = GLACommandCenterCommandSet
VisionRange = 300.0 ; Shroud clearing distance
ShroudClearingRange = 300
ArmorSet
Conditions = None
Armor = StructureArmorTough
DamageFX = StructureDamageFXNoShake
End
ArmorSet
Conditions = PLAYER_UPGRADE
Armor = GLAUpgradedStructureArmorTough
DamageFX = StructureDamageFXNoShake
End

ExperienceValue = 200 200 200 200 ; Experience point value at each level

; *** AUDIO Parameters ***
VoiceSelect = CommandCenterGLASelect-iran
SoundOnDamaged = BuildingDamagedStateLight
SoundOnReallyDamaged = BuildingDestroy

UnitSpecificSounds
UnderConstruction = UnderConstructionLoop
End

تذکر مهم :
ساختمانهای ایر ان در فایل :( FactionBuilding.ini ) و سر باز ها در فایل : ( GLAInfantry.ini ) و تانک ها در فایل :( GLAVehicle.ini ) و هوا پیمما ها در فایل : ( GLAAir.ini ) و جو د دارند .



متاسفانه بازی وار آر ماگدون تر ینر نداره و تنها تر ینر ش که بیشتر میشه ارور بهش گفت اینه که شما با تیم روسه هر جای نقشه که روشن باشه می تونید دستور ساخت سنگر بدید و سپس کنسل کنید سنگر میترکه ولی شش سر باز باقی می مونه که شما می تونید از این ارور به عنو ان یک تر ینر استفا ده کنید اگر هم می خو اهید پو ل بازی را زیاد کنید بر ید به پو شه ;Data /INI در پوشه :ini فایل :Multiplayer.ini را با نت پد باز کنید ودر قسمت زیر مثل مثال پول را به دلخواه تعیین و سپس سیو کنید مثل مثال زیر :


MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 100000 ;10000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 150000 ;15000
Default = Yes
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 200000 ;20000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 300000 ;30000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 500000 ;50000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 1000000 ;100000
End


MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 2000000
End






برای تعقییر رنک بازی یا همون ستاره ها (یعنی بتونید ستاره ها را در هر مرحله زیاد کنید فایل : Rank.ini را با نت پد باز کنید و شماره های رنک(SciencePurchasePointsGranted) را زیاد کنید مثل مثال ذکر شده در زیر( رنگهای آبی) :



;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
;FILE: Rank.ini (SYSTEM) ////////////////////////////////////////////////////
;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Rank 1
RankName = INI:RankLevel1
SkillPointsNeeded = 0
SciencesGranted = SCIENCE_Rank1
SciencePurchasePointsGranted = 1
End

Rank 2
RankName = INI:RankLevel2
SkillPointsNeeded = 2000
SciencesGranted = SCIENCE_Rank2
SciencePurchasePointsGranted = 4
End

Rank 3
RankName = INI:RankLevel3
SkillPointsNeeded = 10000
SciencesGranted = SCIENCE_Rank3
SciencePurchasePointsGranted = 4
End

Rank 4
RankName = INI:RankLevel4
SkillPointsNeeded = 15000
SciencesGranted = SCIENCE_Rank4
SciencePurchasePointsGranted = 5
End

Rank 5
RankName = INI:RankLevel5
SkillPointsNeeded = 20000
SciencesGranted = SCIENCE_Rank5
SciencePurchasePointsGranted = 6
End

امضای کاربر :
جمعه 01 اردیبهشت 1391 - 02:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 6 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / mohsen0823 / aliteymori / 1234567 / generals-sera / sssd /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 2 RE آشنایی با فایل ها
د رمورد باز کردن فایل های :w3d شما دو راه حل دارید یا استفاده از نرم افزارتری دی مکس 2008 و یا استفاده از نرم افزار :gmax که می تونید از لینک زیر البته ماخودمون به عنوان نرم افزار کار بردی از نرم افزار تری دی مکس 2008 استفا ده می کنیم .

لینک سایت خود نرم افزار :



اینهم لینک سه نرم افزار مفید ( Gmax+RenX+Renegade Public Tools)بر ای ادیت این بازی :


دانلودش کنید و استفاده کنید البته باید حتما اسکر یپ:w3d رو روی هر دو نرم افزار نصب کنید .

این هم دوتا هر کدوم رو خواستید استفاده کنید ( از حالت فشرده خارج کنید و سپس داخل پو شه رو باز کنید و از داخل نرم افزار فر اخو انی اش کنید .)اسکریب مورد نیاز از آدرس زیر دانلودش کنید :
لینک دانلود :

پاسخ : با تمام نرم افزار های که گفتم می تو ا نید تعقیر ات مورد نظر تون رو اعمال کنید .
لطفا به تصاویر نگاه کنید دو ست من در تمام نرم افزار های که معر فی کردم به همین صورت می تونید عمل کنید این قسمتها در همشون مشتر که:
به این تصاویر دقت کنید :




امضای کاربر :
شنبه 16 اردیبهشت 1391 - 23:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 6 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / mohsen0823 / ehsanzare / aliteymori / generals-sera / sssd /
afm-aliagha آفلاین




ارسال‌ها : 135
عضویت: 6 /5 /1391
صلواتها : 465
صلوات فر ستاده شده : 182

پاسخ : 3 RE آشنایی با فایل ها
سلام
سلام اقای منصوری عزیز شما خوب توضیح دادین ولی مشکل اینجاست که من هرکاری کردم نتونستم فایل رو با این فرمت سیو کنم اگه میشه اموزش سیو فایل رو هم به این فرمتw3dبدهید درمورد بافت هاهم یکم توضیح بدهید
باتشکر

امضای کاربر :
موفق باشید یاعلی


برای ار تباط مستقیم با ما درگارنا لطفانرم افزار زیر را دانلود و نصب کنیدپس از نصب آی دی ما را در سرچر جستجو کنید :1033442: GROUP ID
جمعه 06 مرداد 1391 - 00:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
afm-aliagha آفلاین




ارسال‌ها : 135
عضویت: 6 /5 /1391
صلواتها : 465
صلوات فر ستاده شده : 182

پاسخ : 4 RE آشنایی با فایل ها
سلام
اینجا فروم ارواح هست هیشکی نیست توی این فروم
تبادل تجربیات بشه

امضای کاربر :
موفق باشید یاعلی


برای ار تباط مستقیم با ما درگارنا لطفانرم افزار زیر را دانلود و نصب کنیدپس از نصب آی دی ما را در سرچر جستجو کنید :1033442: GROUP ID
شنبه 07 مرداد 1391 - 15:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از afm-aliagha به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: ehsanzare /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 5 RE آشنایی با فایل ها

بسم الله الرحمن الرحیم

بخش اول: سلام امیدوارم با محیط نصب بازی و فایل ها تا اندازهای آشنا شده باشید حالا بخش دوم کار آشنایی با نر م افزار های است که باید با اونها کار کنیم تا بتونیم یک مد بسازیم .

امروز تعدادی از این نرم افزار ها را معرفی می کنم و در بخش بعد تعدادی دیگر ....
آشنائی با نرم افزار ها :
نرم افزار :
FinalBIG
او لین و کاربر دی تر ین نرم افزار که کار ها با او ن شر و ع میشه اسمش هست :
FinalBIG

دانلود:

348 کیلو بایت

لینک کمکی:


تصاویر:






کاربرد:
با این نرم افزار ما قادر به استخراج فایلهای
BIG
در آدرس زیر خواهیم شد...
C:Program Files/EA Games/Command & Conquer /Command & Conquer Generals Zero Hour




نرم افزار: Edit.INI
این نرم افزار،قریب به 70% کار ها را انجا م می دهد نرم افزار :
Edit.INI
هستش که از زیر می تونید دانلو دش کنید .... کار با این نرم افزار آسان ولی بسیار حساس هستش...

دانلود :

حجم:445 کیلو با یت

لینک کمکی:

تصا ویری از محیط نرم افزار:






با این نرم افزار کو چیک میشه فا یل های
INI
رو که با نرم افزار قبلی استخراج کردیم و در درو ن پوشه
DATA
قرار دارد رو ویر ایش کرد...



نرم افزار :csfeditor

دانلود:

حجم: 239 کیلو بایت

لینک کمکی:

تصا ویر:



کاربرد:
با این نرم افزار ما قادر به ویر ایش فایلهای :
csf
می شویم که درآدرس زیر می باشد.:
C:Program Files/EA Games/Command & Conquer /Command & Conquer Generals Zero Hour/Data/english



نرم افزار:RADTools
کاربرد:
این نرم افزار ما را برای ویر ایش دمو ها ی بازی ائم از لو گو ها و فیلم های درون بازی کمک می کند ....

دانلود :

حجم:1.289 کیلو بایت

لینک کمکی:

تصا ویر:



-------------------------------------------

نرم افزار:DDS Converter
در این قسمت من دو نرم افزار به شما معرفی می کنم شما با هر کدام راحتر هستید کار کنید البته با فت شاپ هم می تونید ادیت کنید
کاربرد: با این نرم افزار ما قادر به ویر ایش تکسچیر های بازی می گردیم...

دانلود:ImageConverterPlus v7.1.54



حجم فایل: 9.4 مگابایت ( رمز فایل www.p30download.com )

دانلود

نرم افزار دوم:XnView v1.97.4

حجم فایل: 12.6 مگابایت ( رمز فایل www.p30download.com )

دانلود


امضای کاربر :
دوشنبه 09 مرداد 1391 - 01:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 4 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / mohsen0823 / generals-sera / sssd /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 6 RE آشنایی با فایل ها
تنظیم دو ربین :

بر ای اینکه بتونید دور بین بازی را به دلخو اه تعقییر بدید بر ید به پو شه نصب بازی و این آدرس: Data/INI و فایل :GameData.ini را با نت پد یانرم افزار:Edit.INI باز کنید بعد این نو شته ها را می بینید :
ما با این قسمت کار داریم در جدول زیر هم به رنگ آبی مشخص شده:



SkyBoxScale = 8.4 ; good for default 96 x 96 map, make 17.5 for 256x256( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )
CameraPitch = 37.5( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )
CameraYaw = 0.0( انحراف دور بین به این کاری نداشته باشید )
CameraHeight = 232.0(ارتفاع دور بین)
MaxCameraHeight = 310.0(حداکثر ارتفاع دور بیین)
MinCameraHeight = 120.0(حداقل ارتفاع دوربین)

CameraAdjustSpeed = 0.3 ; between 0 and 1 - this is how fast the camera snaps to the desired height
ScrollAmountCutoff = 50.0
(زوم این مقدار زوم دوربین بازی است هر چه کمت شود زوم بیشتر میشه پیشنهاد می کنم تعقییر ندید )

این هم یک نمونه که من بر اتون آماده کردم دو ربین را بالا بر دم و کمی زاویه دید را عمود تر کردم .
بعد از در یافت از حالت فشر ده خارج کنید سپس پو شه :Data را کپی و در پو شه ای که بازی را نصب کردید ریپلیس کنید و جایگزین فایل :Gamedata قبلی اش کنید .


کد:

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
; FILE: GameData.ini (SYSTEM) /////////////////////////////////////////////////
;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

GameData
ShellMapName = Maps\ShellMapMD\ShellMapMD.map
MapName = Assault.map
MoveHintName = SCMoveHint
UseTrees = Yes
UseFPSLimit = Yes
FramesPerSecondLimit = 30
ChipsetType = 0
;Windowed = No
;XResolution = 800
;YResolution = 600
MaxShellScreens = 8
UseCloudMap = Yes
UseLightMap = Yes
BilinearTerrainTex = Yes
TrilinearTerrainTex = Yes
MultiPassTerrain = Yes
AdjustCliffTextures = Yes
StretchTerrain = No
UseHalfHeightMap = No
ShowObjectHealth = Yes
HideGarrisonFlags = No
Use3WayTerrainBlends = 1
DrawEntireTerrain = No
TerrainLOD = DISABLE ; should be handled by options screen.
TerrainLODTargetTimeMS = 45
TextureReductionFactor = 0; 1 is half res, 2 querter res, etc.
RightMouseAlwaysScrolls = Yes
UseWaterPlane = Yes
UseCloudPlane = Yes
UseShadowVolumes = Yes
UseShadowDecals = Yes
UseBehindBuildingMarker = Yes
DefaultOcclusionDelay = 3000 ; in ms
OccludedColorLuminanceScale = 0.5
WaterPositionX = 0.0
WaterPositionY = 0.0
WaterPositionZ = 7.0
WaterExtentX = 2000.0
WaterExtentY = 2000.0
WaterType = 0

; when a structure is reduced to rubble, set its z-height to this if nothing else is specified.
DefaultStructureRubbleHeight = 10.0

;the following are for vertex animated water
VertexWaterAvailableMaps1 = Maps\nVidiaDemo\nVidiaDemo.map
VertexWaterHeightClampLow1 = 0.0
VertexWaterHeightClampHi1 = 16.3
VertexWaterAngle1 = 45 ;in degrees
VertexWaterXPosition1 = 2700.0
VertexWaterYPosition1 = -750.0
VertexWaterZPosition1 = 2.9
VertexWaterXGridCells1 = 65
VertexWaterYGridCells1 = 360
VertexWaterGridSize1 = 10.0
VertexWaterAttenuationA1 = 1.0
VertexWaterAttenuationB1 = 0.0
VertexWaterAttenuationC1 = 0.0
VertexWaterAttenuationRange1 = 20.0

;the following are for vertex animated water
VertexWaterAvailableMaps2 = Maps\CHI03\CHI03.map
VertexWaterHeightClampLow2 = 0.0
VertexWaterHeightClampHi2 = 31.2
VertexWaterAngle2 = -12 ;in degrees
VertexWaterXPosition2 = 282.0
VertexWaterYPosition2 = -20.0
VertexWaterZPosition2 = 3.0
VertexWaterXGridCells2 = 100
VertexWaterYGridCells2 = 200
VertexWaterGridSize2 = 11.0
VertexWaterAttenuationA2 = 1.0
VertexWaterAttenuationB2 = 0.0
VertexWaterAttenuationC2 = 0.0
VertexWaterAttenuationRange2 = 20.0

;the following are for vertex animated water
VertexWaterAvailableMaps3 = Maps\GLA01\GLA01.map
VertexWaterHeightClampLow3 = 0.0
VertexWaterHeightClampHi3 = 45.0
VertexWaterAngle3 = -12 ;in degrees
VertexWaterXPosition3 = 1424.0
VertexWaterYPosition3 = -270.0
VertexWaterZPosition3 = 2.0
VertexWaterXGridCells3 = 75
VertexWaterYGridCells3 = 360
VertexWaterGridSize3 = 10.0 ;11.0
VertexWaterAttenuationA3 = 1.0
VertexWaterAttenuationB3 = 0.0
VertexWaterAttenuationC3 = 0.0
VertexWaterAttenuationRange3 = 20.0

;the following are for vertex animated water
VertexWaterAvailableMaps4 = Maps\USA06\USA06.map
VertexWaterHeightClampLow4 = 0.0
VertexWaterHeightClampHi4 = 16.3
VertexWaterAngle4 = 45 ;in degrees
VertexWaterXPosition4 = 2700.0
VertexWaterYPosition4 = -750.0
VertexWaterZPosition4 = 2.9
VertexWaterXGridCells4 = 65
VertexWaterYGridCells4 = 360
VertexWaterGridSize4 = 10.0
VertexWaterAttenuationA4 = 1.0
VertexWaterAttenuationB4 = 0.0
VertexWaterAttenuationC4 = 0.0
VertexWaterAttenuationRange4 = 20.0

DownwindAngle = -0.785 ; Northeast! AKA "Away and to the right"
DrawSkyBox = Yes
SkyBoxPositionZ = -100.0 ; lowers center of skybox under terrain



SkyBoxScale = 8.4 ; good for default 96 x 96 map, make 17.5 for 256x256( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )
CameraPitch = 37.5( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )
CameraYaw = 0.0( انحراف دور بین به این کاری نداشته باشید )
CameraHeight = 232.0(ارتفاع دور بین)
MaxCameraHeight = 310.0(حداکثر ارتفاع دور بیین)
MinCameraHeight = 120.0(حداقل ارتفاع دوربین)

CameraAdjustSpeed = 0.3 ; between 0 and 1 - this is how fast the camera snaps to the desired height
ScrollAmountCutoff = 50.0
(زوم این مقدار زوم دوربین بازی است هر چه کمت شود زوم بیشتر میشه پیشنهاد می کنم تعقییر ندید )



EnforceMaxCameraHeight = No ; Obey max camera height while scrolling?
TerrainHeightAtEdgeOfMap = 100.0
UnitDamagedThreshold = 0.7
UnitReallyDamagedThreshold = 0.35
GroundStiffness = 0.8
StructureStiffness = 0.3
; acceleration due to gravity, in dist/sec^2
; note that our distance units are roughly one foot, so
; this corresponds to earth-normal gravity (32 ft/sec^2)
;Gravity = -32.0
; this "feels" better... (srj)
Gravity = -64.0

PartitionCellSize = 40.0

ParticleScale = 1.0 ;

AutoFireParticleSmallPrefix = FireS
AutoFireParticleSmallSystem = FireFactionSmall
AutoFireParticleSmallMax = 2
AutoFireParticleMediumPrefix = FireM
AutoFireParticleMediumSystem = FireFactionMedium
AutoFireParticleMediumMax = 1
AutoFireParticleLargePrefix = FireL
AutoFireParticleLargeSystem = FireFactionLarge
AutoFireParticleLargeMax = 1
AutoSmokeParticleSmallPrefix = SmokeS
AutoSmokeParticleSmallSystem = SmokeFactionSmall
AutoSmokeParticleSmallMax = 4
AutoSmokeParticleMediumPrefix = SmokeM
AutoSmokeParticleMediumSystem = SmokeFactionMedium
AutoSmokeParticleMediumMax = 2
AutoSmokeParticleLargePrefix = SmokeL
AutoSmokeParticleLargeSystem = SmokeFactionLarge
AutoSmokeParticleLargeMax = 1
AutoAflameParticlePrefix = Aflame
AutoAflameParticleSystem = FireBuildingSmall
AutoAflameParticleMax = 4

HistoricDamageLimit = 5000 ; how long to retain historical-damage for weapons that need it, in msec

AmmoPipScaleFactor = 1.5
ContainerPipScaleFactor = 1.5
AmmoPipScreenOffset = X:-1.0 Y:0.0 ; note that this is a multiplier to boundingspheresize, NOT an absolute offset
ContainerPipScreenOffset = X:1.0 Y:0.0 ; note that this is a multiplier to boundingspheresize, NOT an absolute offset
AmmoPipWorldOffset = X:0.0 Y:0.0 Z:10.0 ; added to position prior to world->screen xform
ContainerPipWorldOffset = X:0.0 Y:0.0 Z:10.0 ; added to position prior to world->screen xform

LevelGainAnimationName = LevelGainedAnimation
LevelGainAnimationTime = 4.0
LevelGainAnimationZRise = 15.0

GetHealedAnimationName = GetHealedAnimation
GetHealedAnimationTime = 4.0
GetHealedAnimationZRise = 15.0

MaxTerrainTracks = 100 ; how many vehicles can generate tread marks on the terrain.
TimeOfDay = AFTERNOON
Weather = NORMAL
MakeTrackMarks = Yes
ForceModelsToFollowTimeOfDay = Yes
ForceModelsToFollowWeather = Yes

InfantryLightMorningScale = 100f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.
InfantryLightAfternoonScale = 100f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.
InfantryLightEveningScale = 200f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.
InfantryLightNightScale = 200f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.

TerrainLightingMorningAmbient = R:128 G:100 B:77
TerrainLightingMorningDiffuse = R:230 G:180 B:153
TerrainLightingMorningLightPos = X:-0.96 Y:0.05 Z:-0.29
TerrainLightingEveningAmbient = R:64 G:59 B:51
TerrainLightingEveningDiffuse = R:153 G:128 B:102
TerrainLightingEveningLightPos = X:-1.0 Y:0.0 Z:-0.2
TerrainLightingNightAmbient = R:26 G:26 B:39
TerrainLightingNightDiffuse = R:51 G:51 B:77
TerrainLightingNightLightPos = X:-1.0 Y:1.0 Z:-2.0

TerrainObjectsLightingMorningAmbient = R:128 G:102 B:77
TerrainObjectsLightingMorningDiffuse = R:230 G:179 B:153
TerrainObjectsLightingMorningLightPos = X:-0.96 Y:0.05 Z:-0.29
TerrainObjectsLightingEveningAmbient = R:64 G:59 B:51
TerrainObjectsLightingEveningDiffuse = R:153 G:128 B:102
TerrainObjectsLightingEveningLightPos = X:-1.0 Y:0.0 Z:-0.2
TerrainObjectsLightingNightAmbient = R:26 G:26 B:39
TerrainObjectsLightingNightDiffuse = R:51 G:51 B:77
TerrainObjectsLightingNightLightPos = X:-1.0 Y:1.0 Z:-2.0

TerrainLightingAfternoonAmbient = R:56 G:52 B:44
TerrainLightingAfternoonDiffuse = R:255 G:255 B:255
TerrainLightingAfternoonLightPos = X:-0.81 Y:0.38 Z:-0.45
TerrainObjectsLightingAfternoonAmbient = R:56 G:52 B:44
TerrainObjectsLightingAfternoonDiffuse = R:255 G:255 B:255
TerrainObjectsLightingAfternoonLightPos = X:-0.81 Y:0.38 Z:-0.45

TerrainLightingAfternoonAmbient2 = R:0 G:0 B:0
TerrainLightingAfternoonDiffuse2 = R:60 G:60 B:120
TerrainLightingAfternoonLightPos2 = X:0.79 Y:0.62 Z:-0.00
TerrainObjectsLightingAfternoonAmbient2 = R:0 G:0 B:0
TerrainObjectsLightingAfternoonDiffuse2 = R:60 G:60 B:80
TerrainObjectsLightingAfternoonLightPos2 = X:0.79 Y:0.62 Z:-0.00

TerrainLightingAfternoonAmbient3 = R:0 G:0 B:0
TerrainLightingAfternoonDiffuse3 = R:30 G:30 B:20
TerrainLightingAfternoonLightPos3 = X:0.81 Y:-0.48 Z:-0.34
TerrainObjectsLightingAfternoonAmbient3 = R:0 G:0 B:0
TerrainObjectsLightingAfternoonDiffuse3 = R:30 G:30 B:20
TerrainObjectsLightingAfternoonLightPos3 = X:0.81 Y:-0.48 Z:-0.34

AudioOn = Yes
MusicOn = Yes
SoundsOn = Yes
SpeechOn = Yes
VideoOn = Yes

DebugAI = No
DebugAIObstacles = No

MaxRoadSegments = 4000
MaxRoadVertex = 3000
MaxRoadIndex = 5000
MaxRoadTypes = 100

ValuePerSupplyBox = 75

BuildSpeed = 1.0
MinDistFromEdgeOfMapForBuild = 30.0 ; buildings may not be constructed this close to a map edge
SupplyBuildBorder = 20.0 ; min dist you can put a supply center from a supply source

;Terrain height at structure footprint must be within this much to
;be considerd "flat" and therefore buildable
AllowedHeightVariationForBuilding = 10.0

MinLowEnergyProductionSpeed = 0.5
MaxLowEnergyProductionSpeed = 0.8
LowEnergyPenaltyModifier = 1.0
MultipleFactory = 1.0
RefundPercent = 50.0%
StealthFriendlyOpacity = 50.0%

CommandCenterHealRange = 500.0 ; command center heals your/ally stuff this close to the command center
CommandCenterHealAmount = 0.01 ; command center heals close by stuff this amount per logic frame
MaxLineBuildObjects = 50 ; line build style objects can be in a line no longer than this count of objects
MaxTunnelCapacity = 10 ; How many can be in a player's tunnel network. Limit 10 for UI currently

StandardMinefieldDensity = 0.004 ; in mines per square foot
StandardMinefieldDistance = 40 ; in feet. should generally be larger than typical tank shot range.

HorizontalScrollSpeedFactor = 1.6; ; Factor applied to the maximum RMB scroll speed. Larger allows faster scrolling.
VerticalScrollSpeedFactor = 2.0; ; Split to account for aspect ratio induced speed limits. Room to mouse drag.
KeyboardScrollSpeedFactor = 2.0; ; Factor applied to the maximum keyboard scroll speed. Larger allows faster scrolling.
MovementPenaltyDamageState = REALLYDAMAGED ; Point at which we slow movement

MaxParticleCount = 2500 ; the maximum number of particles that can exist at one time (to 5000 for demo)
MaxFieldParticleCount = 30 ; the number of field type particles rendered to the screen, beyond which this type will begin skipping
; a field particle is one of Priority AREA_EFFECT and isGroundAligned = Yes
; Typically these are puddles, toxic contamination, radiation, decontamination, etc.

; note that the weapon bonus types are:
;"GARRISONED",
;"HORDE",
;"CONTINUOUS_FIRE_MEAN",
;"CONTINUOUS_FIRE_FAST",
;"NATIONALISM",
;"PLAYER_UPGRADE",
;"DRONE_SPOTTING",
;"ENTHUSIASTIC",
;"VETERAN",
;"ELITE",
;"HERO",
;"BATTLEPLAN_BOMBARDMENT",
;"BATTLEPLAN_HOLDTHELINE",
;"BATTLEPLAN_SEARCHANDDESTROY",
;"SUBLIMINAL",
;"SOLO_HUMAN_EASY",
;"SOLO_HUMAN_NORMAL",
;"SOLO_HUMAN_HARD",
;"SOLO_AI_EASY",
;"SOLO_AI_NORMAL",
;"SOLO_AI_HARD",
;
; and the weapon bonus 'fields' are:
;"DAMAGE",
;"RADIUS",
;"RANGE",
;"RATE_OF_FIRE",
;"PRE_ATTACK",

;HORDE, NATIONALISM and FANATICISM are cumulative bonuses for the China Redguard,
;and only apply when they are in a horde. NATIONALISM does not replace HORDE! FANATICISM does not replace NATIONALISM

;ENTHUSIASTIC and SUBLIMINAL are cumulative bonuses for the China Redguard,
;and only apply when they are within effect radius of a propaganda tower. SUBLIMINAL does not replace ENTHUSIASTIC!

WeaponBonus = HORDE RATE_OF_FIRE 150% ;Horded troops fire their weapons 25% faster
WeaponBonus = NATIONALISM RATE_OF_FIRE 125% ;Horded troops with nationalism fire their weapon an additional 25% faster
WeaponBonus = FANATICISM RATE_OF_FIRE 125% ;Horded troops with nationalism fire their weapon an additional 25% faster
WeaponBonus = ENTHUSIASTIC RATE_OF_FIRE 125% ;In range of a speaker tower, gaining enthusiasm
WeaponBonus = SUBLIMINAL RATE_OF_FIRE 125% ;In range of an upgraded speaker tower, gaining even more enthusiasm
WeaponBonus = GARRISONED RANGE 133% ; when garrisoned, all weapons get n times normal range
WeaponBonus = GARRISONED DAMAGE 125% ; when garrisoned, all weapons get n times normal range

WeaponBonus = TARGET_FAERIE_FIRE RATE_OF_FIRE 150% ; If shooting at someone marked with Faerie Fire, shoot faster (we don't miss ever, so can't hit easier)

WeaponBonus = FRENZY_ONE DAMAGE 110% ; Granted by a China Generals power
WeaponBonus = FRENZY_TWO DAMAGE 120%
WeaponBonus = FRENZY_THREE DAMAGE 130%

WeaponBonus = VETERAN RATE_OF_FIRE 120%
WeaponBonus = VETERAN DAMAGE 110%
WeaponBonus = ELITE RATE_OF_FIRE 140%
WeaponBonus = ELITE DAMAGE 120%
WeaponBonus = HERO RATE_OF_FIRE 160%
WeaponBonus = HERO DAMAGE 130%

;Strategy centers provides bonuses based on the active battleplan!
WeaponBonus = BATTLEPLAN_BOMBARDMENT DAMAGE 120%
; WeaponBonus = BATTLEPLAN_BOMBARDMENT RANGE 120%
WeaponBonus = BATTLEPLAN_SEARCHANDDESTROY RANGE 120%
WeaponBonus = BATTLEPLAN_HOLDTHELINE RATE_OF_FIRE 100% ;Note this does nothing -- just for balancing reference.

WeaponBonus = SOLO_AI_EASY RATE_OF_FIRE 80%
WeaponBonus = SOLO_AI_NORMAL RATE_OF_FIRE 100%
WeaponBonus = SOLO_AI_HARD RATE_OF_FIRE 120%

; you cannot set this; it always has a value of 100%.
; HealthBonus_Regular = 100%
HealthBonus_Veteran = 120%
HealthBonus_Elite = 130%
HealthBonus_Heroic = 150%

HumanSoloPlayerHealthBonus_Easy = 150%
HumanSoloPlayerHealthBonus_Normal = 100% ; ie, unadjusted
HumanSoloPlayerHealthBonus_Hard = 80%

; Audio parameters
; VolumeDistribution = Linear ; for linear falloff
; VolumeDistribution = MuLaw ; for S-Curve falloff
; VolumeMuValue = 6.0 ; defines the steepness of the S, must be >=0, higher is steeper.

GroupSelectMinSelectSize = 5
GroupSelectVolumeBase = 0.5
GroupSelectVolumeIncrement = 0.02
MaxUnitSelectSounds = 8

SelectionFlashSaturationFactor = 0.5 ; zero leaves color unaffected, 4.0 is purely saturated
SelectionFlashHouseColor = No ; if 'No', selection flashes white

CameraAudibleRadius = 250 ; defines the radius that we can hear when the camera is looking up.
GroupMoveClickToGatherAreaFactor = 0.5; if you take all the selected units and calculate the smallest possible rectangle
; that contains them all, and click within that, all the selected units will break
; formation and gather at the point the user clicked (if the value is 1.0). If it's
; 0.0, units will always keep their formation. If it's <1.0, then the user must
; click a smaller area within the rectangle to order the gather.

ShakeSubtleIntensity = 0.5
ShakeNormalIntensity = 1.0
ShakeStrongIntensity = 2.5
ShakeSevereIntensity = 5.0
ShakeCineExtremeIntensity = 7.5 ;Cinematic reserved -- don't use for game stuff because it can change.
ShakeCineInsaneIntensity = 10.0 ;Cinematic reserved -- don't use for game stuff because it can change.

MaxShakeIntensity = 10.0
MaxShakeRange = 150.0

SellPercentage = 50% ; You get this percentage back of the cost to build

BaseRegenHealthPercentPerSecond = 0.3% ;You get this % of max health back per second from auto base regeneration
BaseRegenDelay = 3000 ;in MS, delay in frames we must be damage free before we can auto heal from base regeneration

; sorry, prisons are cut, maybe next version (srj)
; PrisonBountyMultiplier = 2.0 ;Players get this X the cost to build a unit
; ;that is delivered to a prison with
; ;KINDOF_COLLECTS_PRISON_BOUNTY
; PrisonBountyTextColor = R:255 G:128 B:64 A:255

SpecialPowerViewObject = SuperweaponPing ; Name of the object created for superweapons to let you watch what happens

; this is a list of bones that will always be exposed to Logic.
; please note that this is really here for quick backwards compatibility with old code,
; which didn't require declaring which bones you wanted to be able to use from logic...
; so PLEASE DO NOT ADD TO THIS LIST; if you need to expose new bones for a particular
; unit, please use the "ExtraPublicBone" INI keyword on a per-unit basis instead
; (see the airfields for an example). (srj)
StandardPublicBone = FirePoint
StandardPublicBone = Target_Left
StandardPublicBone = Target_Right
StandardPublicBone = ExitStart
StandardPublicBone = ExitEnd
StandardPublicBone = Muzzle
StandardPublicBone = PARA_COG
StandardPublicBone = PARA_ATTCH
StandardPublicBone = PARA_MAN
StandardPublicBone = ExitStart
StandardPublicBone = DockStart
StandardPublicBone = DockAction
StandardPublicBone = DockEnd
StandardPublicBone = DockWaiting
StandardPublicBone = WeaponA
StandardPublicBone = Smoke
StandardPublicBone = Fire
StandardPublicBone = WaterSpray
StandardPublicBone = Spray
StandardPublicBone = WaterSprayBig
StandardPublicBone = Steam
StandardPublicBone = Propeller
StandardPublicBone = SpawnPoint
StandardPublicBone = FireS
StandardPublicBone = FireM
StandardPublicBone = FireL
StandardPublicBone = SmokeS
StandardPublicBone = SmokeM
StandardPublicBone = SmokeL
StandardPublicBone = Aflame

DefaultStartingCash = 10000 ;The amount of cash the player starts with by default.

UnlookPersistDuration = 5000 ; How long after you stop looking until the fog grows back

ShroudColor = R:255 G:255 B:255
ClearAlpha = 255
FogAlpha = 127
ShroudAlpha = 0 ; 0 is opaque, 255 is clear. Unsigned Byte

; Network timing settings. Don't mess with these unless you know what you're doing!
; If you are tempted to mess with these, please let me know. Bryan x36810
; This does not imply that I know what I'm doing.
NetworkFPSHistoryLength = 30 ; The number of fps history entries.
NetworkLatencyHistoryLength = 200 ; The number of ping history entries.
NetworkRunAheadMetricsTime = 5000 ; The number of miliseconds between run ahead metrics things
NetworkCushionHistoryLength = 10 ; The number of cushion values to keep.
NetworkRunAheadSlack = 10 ; The amount of slack in the run ahead value. This is the percentage of the calculated run ahead that is added.
NetworkKeepAliveDelay = 20 ; The number of seconds between when the connections to each player send a keep-alive packet.
NetworkDisconnectTime = 5000 ; The number of milliseconds between when the game gets stuck on a frame for a network stall and when the disconnect dialog comes up.
NetworkPlayerTimeoutTime = 60000 ; The number of milliseconds between when a player's last keep alive command was recieved and when they are considered disconnected from the game.
NetworkDisconnectScreenNotifyTime = 15000 ; The number of milliseconds between when the disconnect screen comes up and when the disconnect notification is sent to the other players.

KeyboardCameraRotateSpeed = 0.1 ; How fast the camera rotates when rotated via keyboard controls.

End








امضای کاربر :
سه شنبه 17 مرداد 1391 - 15:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 2 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: professional / mohsen0823 /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 7 RE آشنایی با فایل ها
اضافه کردن رنگ و پول به بازی


بر ای اینکه بتونیدپول و رنگ تیمها را در بازی را به دلخو اه تعقییر بدید بر ید به پو شه نصب بازی و این آدرس: Data/INI و فایل :multiplayer.ini را با نت پد یانرم افزار:Edit.INI باز کنید بعد این نو شته ها را می بینید (جدول):
ما برای تعقییر رنگ با این قسمت کار داریم در جدول زیر هم به رنگ آبی مشخص شده:

End
MultiplayerColor ColorBlue نام رنگ
RGBColor = R:29 G:83 B:146 کد رنگ
RGBNightColor = R:29 G:83 B:146 کد رنگ در نقشه های شب
TooltipName = Color:Blue نام رنگ
End کد اتمام

بر ای اینکه بتو نید رنگ به تیم اضافه کنید این کد را باید در انتهای کد رنگها کپی پیست کنید تو جه کنید از کلمه :End تا کلمه:End یک رنگ است ما در جدول زیر رنگهای زیادی را بر ای شما اضافه کردیم می تونید این سورس ها را کپی کنید و در فایلی که بازی کردید پیست و سیو کنید رنگها اضافه خو اهد شد .

بر ای اضافه کردن پول هم با این قسمت کار داریم :

End
MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 10000 مقدار پول
End

شما این کد را از Endتا Endکپی و پیست کنید در زیر آخرین پول البته ما در جدول زیر این پول را تا مبلغ :2000000 اضافه کردیم .

کد:

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
;FILE: Multiplayer.ini (SYSTEM) ///////////////////////////////////////////////
;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

OnlineChatColors
Default = R:255 G:255 B:255
CurrentRoom = R:255 G:255 B:0
ChatRoom = R:255 G:255 B:255
Game = R:255 G:255 B:255
GameFull = R:128 G:128 B:128
GameCRCMismatch = R:128 G:128 B:128
PlayerNormal = R:255 G:0 B:0
PlayerOwner = R:255 G:255 B:0
PlayerBuddy = R:0 G:255 B:255
PlayerSelf = R:255 G:255 B:255
PlayerIgnored = R:128 G:128 B:128
ChatNormal = R:255 G:0 B:0
ChatEmote = R:255 G:128 B:255
ChatOwner = R:255 G:255 B:0
ChatOwnerEmote = R:255 G:128 B:255
ChatPriv = R:0 G:0 B:255
ChatPrivEmote = R:0 G:255 B:255
ChatPrivOwner = R:255 G:128 B:128
ChatPrivOwnerEmote = R:255 G:128 B:255
ChatBuddy = R:255 G:128 B:128
ChatSelf = R:255 G:128 B:0
AcceptTrue = R:0 G:255 B:0
AcceptFalse = R:255 G:0 B:0
MapSelected = R:255 G:255 B:0
MapUnselected = R:255 G:255 B:255
MOTD = R:255 G:255 B:255
MOTDHeading = R:255 G:255 B:0
End

MultiplayerSettings
StartCountdownTimer = 5
MaxBeaconsPerPlayer = 3
UseShroud = No
ShowRandomPlayerTemplate = Yes
ShowRandomStartPos = Yes
ShowRandomColor = Yes
End

MultiplayerColor ColorBlue
RGBColor = R:29 G:83 B:146
RGBNightColor = R:29 G:83 B:146
TooltipName = Color:Blue
End
MultiplayerColor ColorIndigo
RGBColor = R:82 G:46 B:145
RGBNightColor = R:82 G:46 B:145
TooltipName = Color:Indigo
End

MultiplayerColor ColorMidnight
RGBColor = R:47 G:54 B:115
RGBNightColor = R:47 G:54 B:115
TooltipName = Color:Midnight
End

MultiplayerColor ColorNavy
RGBColor = R:39 G:129 B:230
RGBNightColor = R:39 G:129 B:230
TooltipName = Color:Navy
End

MultiplayerColor ColorTurquoise
RGBColor = R:75 G:160 B:169
RGBNightColor = R:75 G:160 B:169
TooltipName = Color:Turquoise
End

MultiplayerColor ColorBeige
RGBColor = R:217 G:187 B:160
RGBNightColor = R:217 G:187 B:160
TooltipName = Color:Beige
End

MultiplayerColor ColorCamel
RGBColor = R:228 G:188 B:116
RGBNightColor = R:228 G:188 B:116
TooltipName = Color:Camel
End

MultiplayerColor ColorDesert
RGBColor = R:222 G:212 B:178
RGBNightColor = R:222 G:212 B:178
TooltipName = Color:Desert
End

MultiplayerColor ColorDriftwood
RGBColor = R:198 G:187 B:167
RGBNightColor = R:198 G:187 B:167
TooltipName = Color:Driftwood
End

MultiplayerColor ColorFawn
RGBColor = R:202 G:179 B:147
RGBNightColor = R:202 G:179 B:147
TooltipName = Color:Fawn
End

MultiplayerColor ColorMauve
RGBColor = R:217 G:179 B:177
RGBNightColor = R:217 G:179 B:177
TooltipName = Color:Mauve
End

MultiplayerColor ColorMud
RGBColor = R:132 G:117 B:99
RGBNightColor = R:132 G:117 B:99
TooltipName = Color:Mud
End

MultiplayerColor ColorOchre
RGBColor = R:201 G:162 B:20
RGBNightColor = R:201 G:162 B:20
TooltipName = Color:Ochre
End

MultiplayerColor ColorSand
RGBColor = R:255 G:243 B:203
RGBNightColor = R:255 G:243 B:203
TooltipName = Color:Sand
End

MultiplayerColor ColorStraw
RGBColor = R:246 G:194 B:70
RGBNightColor = R:246 G:194 B:70
TooltipName = Color:Straw
End

MultiplayerColor ColorTan
RGBColor = R:187 G:156 B:119
RGBNightColor = R:187 G:156 B:119
TooltipName = Color:Tan
End

MultiplayerColor ColorAvocado
RGBColor = R:72 G:99 B:52
RGBNightColor = R:72 G:99 B:52
TooltipName = Color:Avocado
End

MultiplayerColor ColorDrab
RGBColor = R:93 G:167 B:18
RGBNightColor = R:93 G:167 B:18
TooltipName = Color:Drab
End

MultiplayerColor ColorGreen
RGBColor = R:62 G:209 B:46
RGBNightColor = R:62 G:209 B:46
TooltipName = Color:Green
End

MultiplayerColor ColorJade
RGBColor = R:162 G:171 B:140
RGBNightColor = R:162 G:171 B:140
TooltipName = Color:Jade
End

MultiplayerColor ColorKhaki
RGBColor = R:161 G:149 B:106
RGBNightColor = R:161 G:149 B:106
TooltipName = Color:Khaki
End

MultiplayerColor ColorLime
RGBColor = R:157 G:242 B:141
RGBNightColor = R:157 G:242 B:141
TooltipName = Color:Lime
End

MultiplayerColor ColorMist
RGBColor = R:154 G:172 B:168
RGBNightColor = R:154 G:172 B:168
TooltipName = Color:Mist
End

MultiplayerColor ColorOlive
RGBColor = R:130 G:152 B:73
RGBNightColor = R:130 G:152 B:73
TooltipName = Color:Olive
End

MultiplayerColor ColorSage
RGBColor = R:91 G:137 B:93
RGBNightColor = R:91 G:137 B:93
TooltipName = Color:Sage
End

MultiplayerColor ColorSpruce
RGBColor = R:75 G:160 B:141
RGBNightColor = R:75 G:160 B:141
TooltipName = Color:Spruce
End

MultiplayerColor ColorTeal
RGBColor = R:64 G:130 B:123
RGBNightColor = R:64 G:130 B:123
TooltipName = Color:Teal
End

MultiplayerColor ColorBerry
RGBColor = R:175 G:20 B:59
RGBNightColor = R:175 G:20 B:59
TooltipName = Color:Berry
End

MultiplayerColor ColorBrandy
RGBColor = R:156 G:84 B:74
RGBNightColor = R:156 G:84 B:74
TooltipName = Color:Brandy
End

MultiplayerColor ColorBrick
RGBColor = R:107 G:13 B:46
RGBNightColor = R:107 G:13 B:46
TooltipName = Color:Brick
End

MultiplayerColor ColorBrown
RGBColor = R:119 G:65 B:55
RGBNightColor = R:119 G:65 B:55
TooltipName = Color:Brown
End

MultiplayerColor ColorBurgandy
RGBColor = R:149 G:24 B:56
RGBNightColor = R:149 G:24 B:56
TooltipName = Color:Burgandy
End

MultiplayerColor ColorClay
RGBColor = R:169 G:82 B:66
RGBNightColor = R:169 G:82 B:66
TooltipName = Color:Clay
End

MultiplayerColor ColorRed
RGBColor = R:191 G:0 B:60
RGBNightColor = R:191 G:0 B:60
TooltipName = Color:Red
End

MultiplayerColor ColorRoyal
RGBColor = R:133 G:70 B:210
RGBNightColor = R:133 G:70 B:210
TooltipName = Color:Royal
End

MultiplayerColor ColorRust
RGBColor = R:174 G:98 B:77
RGBNightColor = R:174 G:98 B:77
TooltipName = Color:Rust
End

MultiplayerColor ColorSienna
RGBColor = R:157 G:120 B:71
RGBNightColor = R:157 G:120 B:71
TooltipName = Color:Sienna
End

MultiplayerColor ColorBlack
RGBColor = R:85 G:86 B:85
RGBNightColor = R:85 G:86 B:85
TooltipName = Color:Black
End

MultiplayerColor ColorCharcoal
RGBColor = R:70 G:63 B:52
RGBNightColor = R:70 G:63 B:52
TooltipName = Color:Charcoal
End

MultiplayerColor ColorGrey
RGBColor = R:132 G:128 B:129
RGBNightColor = R:132 G:128 B:129
TooltipName = Color:Grey
End

MultiplayerColor ColorShale
RGBColor = R:190 G:196 B:171
RGBNightColor = R:190 G:196 B:171
TooltipName = Color:Shale
End

MultiplayerColor ColorSlate
RGBColor = R:179 G:182 B:179
RGBNightColor = R:179 G:182 B:179
TooltipName = Color:Slate
End

MultiplayerColor ColorUrban
RGBColor = R:147 G:158 B:149
RGBNightColor = R:147 G:158 B:149
TooltipName = Color:Urban
End

MultiplayerColor ColorArtic
RGBColor = R:216 G:242 B:246
RGBNightColor = R:216 G:242 B:246
TooltipName = Color:Artic
End

MultiplayerColor ColorDove
RGBColor = R:217 G:207 B:195
RGBNightColor = R:217 G:207 B:195
TooltipName = Color:Dove
End

MultiplayerColor ColorIce
RGBColor = R:200 G:212 B:204
RGBNightColor = R:200 G:212 B:204
TooltipName = Color:Ice
End

MultiplayerColor ColorSky
RGBColor = R:220 G:236 B:248
RGBNightColor = R:220 G:236 B:248
TooltipName = Color:Sky
End

MultiplayerColor ColorWinter
RGBColor = R:255 G:249 B:248
RGBNightColor = R:255 G:249 B:248
TooltipName = Color:Winter
End

MultiplayerColor ColorCanary
RGBColor = R:240 G:255 B:0
RGBNightColor = R:240 G:255 B:0
TooltipName = Color:Canary
End

MultiplayerColor ColorPansy
RGBColor = R:235 G:0 B:200
RGBNightColor = R:235 G:0 B:200
TooltipName = Color:Pansy
End








MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 10000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 15000
Default = Yes
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 20000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 30000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 50000
End

MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 100000
End


MultiplayerStartingMoneyChoice
Value = 2000000
End


امضای کاربر :
سه شنبه 17 مرداد 1391 - 15:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 3 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: mohsen0823 / afm-aliagha / sssd /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | آشنایی با فایل ها | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر