زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 7:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 4811
نویسنده پیام
afm-rayan آفلاین



ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری

نشانه های ظهوری که از این پس مورد بررسی قرار می گیرند، نشانه هایی هستند که به احتمال زیاد به حقیقت پیوسته اند یا در شرف وقوع می باشند. هدف ما از بیان و بررسی این نشانه ها صرفاً نوشتن مقالات جذاب و خواندنی نیست، بلکه تمام تلاش ما این است که خوانندگان محترم با مشاهده این وقایع و نشانه ها به اهمیت دوره ی تاریخی که ما در آن به سر می بریم پی برده و همگی از رخوت و سستی که بر ما مستولی گشته، خارج شویم.

در واقع باید گفت که تمام وقایع سیاسی و اجتماعی که در اطراف ما به وقوع می پیوندند، به طرز بسیار شگفت آوری با پیشگویی های ائمه ی اطهار(ع) درباره ی آخر الزمان مطابقت دارند؛ به نحوی که وقایع کشور ما، وضعیت منطقه و اوضاع کلی جهان، به طرز بسیار اعجاب آوری دقیقاً مطابق با پیشگویی های معصومین (ع) می باشد. با این اوصاف به نظر می رسد که شناخت تحولات منطقه و جهان و بررسی آن ها از دیدگاه روایات اسلامی، از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا از یک سو مطابقت رویدادهای بین المللی با پیشگویی های ائمه (ع) ما را گوش به زنگ کرده و متوجه مسئولیتی که در جهت زمینه سازی برای ظهور آقا امام زمان (عج) داریم می نماید و از سوی دیگر ما را در مقابله با پیشامدهای سخت آخرالزمان و ایام نزدیک ظهور حضرت یاری می کند. همچنین در صورتی که ما بتوانیم از روایات به نحو صحیح استفاده نماییم، می توانیم نحوه ی مقابله با پیشامدهای خطرناک آخرالزمان را از دل روایات استخراج نموده و توصیه های ائمه را در جهت مقابله با دشمنان آخرالزمانی به کار بندیم. با این حال ذکر این نکته بسیار ضروری به نظر می رسد که مسایلی که از این به بعد پیرامون آن بحث می نمائیم و تطبیق هایی که انجام می دهیم، کاملاً نظر شخصی ما بوده و این نظرات لزوماً صد در صد درست نمی باشند، بلکه احتمال خطا در آن ها وجود دارد. بنابراین جداً از شما خوانندگان عزیز خواهشمندیم در صورت مطالعه و استفاده از این مقالات، حتماً توجه داشته باشید که مطالب مندرج در این مقالات به صورت صد در صد قطعی نیستند و بنابراین نباید تطبیق های ارایه شده را به صورت حتمی و لایتغیر پذیرفت. بدین ترتیب اگر در میان خوانندگان عزیز کسانی وجود دارند که فکر می کنند با خواندن این مقالات ممکن است دیدگاه آنان نسبت به مسئله ی ظهور دچار مشکل شده و فکر کنند که این تطبیق های ارایه شده ممکن است منجر به توقیت (وقت تعیین کردن برای ظهور) شود، جداً از خواندن مقاله پرهیز نمایند. زیرا هدف ما از ارایه ی این مقالات به هیچ عنوان تعیین وقت برای ظهور حضرت (عج) نیست. بلکه هدف ما تلنگر به اذهانی است که به زندگی معمولی مشغول شده و توجهی به وقایع اطراف خود در سطح منطقه و جهان ندارند. به عبارت دیگر هدف این است که نسبت به وقایع اطراف، گوش به زنگ و آماده باشیم، اما به هیچ عنوان این تطبیق ها را قطعی تلقی نکنیم.

اتفاقات و حوادث سوریه و عراق امروز را شاید بتوان مهم ترین ، تاثیر گذار ترین و متوقع ترین رویدادهای آخرالزمانی دانست. جرقه آخرالزمان و پایان تاریخ سیاه ، از سوریه زده می شود و آتش آن به سرعت شرق و غرب و شمال و جنوب را در می نوردد و خبر بزرگ آغاز عصر جدید اعلام می شود. خاورمیانه و حضور کشورهایی چون ایران ، عراق ، سوریه ، حجاز ، اردن ، مصر، ترکیه و فلسطین در آن ، در طول تاریخ منشا حوادث و تحولات مهمی در دنیا بوده و مرکز بیشتر حوادث آخرالزمانی نیز خواهد بود. مهم ترین این حوادث خروج سفیانی از سوریه است. براساس نصوص معتبر ، نقطه آغازین تحولات منجر به ظهور و شروع یک کشمکش ونزاع بزرگ ، خروج سفیانی از شامات و تسلط او بر سوریه است . مباحث مربوط به رویدادها و حوادث دیگر یا از اتقان برخوردار نیست و یا حول و حوش این حادثه روی خواهد داد . مثلا بیشتر جنگ ها و برخوردهای شدید( و احتمالی ) آینده ، در این موقعیت و محدوده زمانی و مکانی رخ خواهد داد . طبق پاره ای از روایات مردی اموی و از نسل یزید بن معاویة بنی ابی سفیان و از پلیدترین مردم است . نامش ((عثمان بن عنبسه)) است و با خاندان نبوت و امامت و شیعیان دشمنی ویژه ای دارد . سرخ چهره و کبود چشم و آبله رو و بدمنظر و ستمگر و خیانتکار است در شام (سابق که مشتمل بر دمشق و فلسطین و اردن و حمص و قنسرین است) قیام و به سرعت پنچ شهر را تصرف می کند و با سپاهی بزرگ به سوی کوفه در عراق می آید و در شهرهای عراق و یویژه نجف و کوفه جنایات بزرگی مرتکب می شود و سپاهی دیگر به مدینه در عربستان می فرستد سپاه سفیانی در مدینه به قتل و غارت می پردازند و از آنجا به سوی مکه می روند و سپاه سفیانی در بیابانی میان مدینه و مکه به فرمان خدای متعال به زمین فرو می روند آنگاه امام قائم پس از جریاناتی از مکه به مدینه و از مدینه به سوی عراق و کوفه می آید و سفیانی از عراق به شام و دمشق فرار می کند و امام سپاهی را به تعقیب او روانه می فرماید که سرانجام او را در بیت المقدس هلاک کرده و سرش را جدا می سازد.

امضای کاربر :
شنبه 24 خرداد 1393 - 13:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 5 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: ehsanzare & hoseen1377 & aliteymori & leon1 & generals-sera &
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 1 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری
نقشه حضور داعش و مناطق درگیر در عراق + تصویر
نقشه زیر آخرین مناطق درگیری در عراق و حضور داعش (دولت اسلامی عراق و شام) را به خوبی نشان میدهد.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در پي شکست سنگین گروهک تروريستي «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" در برابر ارتش عراق در سامراء، اين گروهک در جديدترين بیانیه خود مدعی شد که ارتش عراق با همدستی "سپاه قدس" و "سپاه بدر" توانستند در این جنگ پیروز شوند. در همين راستا «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروريستي "داعش" در عراق در اين بيانيه گفت: ارتش عراق با نقشه و همدستی گروه "قاسم سلیمانی" توانست برما چیره شود و گرنه ما قرار بود اماکن ديني "رافضي"ها را با خاک یکسان کنيم!وي در ادامه افزود: سپاه ایران مانع از آن شد که نقشه ما عملی شود. ما بزودی انتقام مجاهدين خودمان را از ایران می گیریم.گفتني است، رسانه هاي عراقي از شکست سنگين نيروهاي گروهک تروريستي "داعش" در سامرا خبر داده و اعلام کردند که بيشتر مناطق اين شهر که به دست تروريست ها افتاده بود، پاکسازي شده است.

منبع: اسلام تایمز

امضای کاربر :
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 00:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 3 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: aliteymori / leon1 / generals-sera /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 3 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری
سلفی های اردن با "داعش" هم پیمان شدند
از "سلفی"ها که مسلمانان واقعی هستند درخواست داریم به هر نحوی که می توانند با "داعش" بیعت کنند تا بتوانیم هر چه سریع تر شاهد اسلامی اصیل در خاورمیانه ی جدید باشیم!

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر امان پايتخت کشور اردن حاکی از آن است که سلفی های اردن در بیانیه ای رسمی اعلام کردند که آمادگی دارند با گروهک تروريستي «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" در عراق علیه شیعیان هم پیمان شوند.

در همين راستا خبرگزاری های عربی مدعی شدند که سلفی های اردن از تمامی سلفی های آفریقا درخواست کرده اند که با "داعش" بیعت کنند.
از سوي ديگر سلفی هاي اردن در پیامی اعلام کردند: هم اکنون فرشته ی نجات اسلام "داعش" است! "داعش" در تلاش است که اسلام اصیل را پیاده سازد! هم اکنون "داعش" در کانون "رافضي"ها و کفر است و مشغول جهاد برای اسلام است.

اين بيانيه مي افزايد: از "سلفی"ها که مسلمانان واقعی هستند درخواست داریم به هر نحوی که می توانند با "داعش" بیعت کنند تا بتوانیم هر چه سریع تر شاهد اسلامی اصیل در خاورمیانه ی جدید باشیم!

امضای کاربر :
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: generals-sera /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 4 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری


داعش: بعد از تخریب کربلا و نجف به مشهد ایران خواهیم رفت






"رافضي"ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.
به گزارش شیعه آنلاین، در چند روز گذشته گروهک تروریستی - تکفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" در تهدیدات گسترده ی خود مدعی شده بود که قصد دارد عتبات عالیات در عراق را با خاک یکسان کند، از این رو بسیاری از محبین اهل بیت علیهم السلام از تمامی نقاط جهان به عراق آمده اند تا که از مراقد شریف دفاع و حمایت کنند.

از همین رو گروهک "داعش" خطاب به تمامی شیعیان نوشت: "رافضي"ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

نکته لازم به ذکر این است که "داعش" مدعی شده که از تحرکاتی که در مشهد درحال شکل گیری است حمایت می کند. "داعش" همچنين اعلام کرد: ما از گويندگان «علیکم بالمشهد» (شما را به مشهد توصيه مي کنيم)، حمایت می کنیم.

گفتني است، برخي از چهره هاي اهل تسنن، در سال هاي گذشته به اهل سنت توصيه کرده بودند که توجه خاصي به مشهد داشته باشند و بيشتر در اين شهر رفت و آمد و حضور داشته باشند.

در پایان "داعش" از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از "رافضي"ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد.



امضای کاربر :
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 21:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: generalszh@ymail.com
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 5 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری
«قاسم سلیمانی» را قطعه قطعه خواهیم کرد!





چند روز پیش نیز گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" در بیانیه ای دیگر مدعی شده بود که علت شکست نیروهایش در شهر سامراء، حاج «قاسم سلیمانی» بوده است.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" با صدور بیانیه ای از تلاش برای انتقام گرفتن از حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

در بخشی از این بیانیه مضحک آمده: «قاسم سلیمانی» که در حال حاضر در منطقه "خضراء" در مرکز بغداد است را به قتل خواهیم رساند و سپس بدنش را قطعه قطعه خواهیم کرد!

گفتنی است، چند روز پیش نیز گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" در بیانیه ای دیگر مدعی شده بود که علت شکست نیروهایش در شهر سامراء، حاج «قاسم سلیمانی» بوده است.

لازم به ذکر است، رسانه های عربی و غربی نیز طی چند روز اخیر بارها و بارها در اخبار و گزارش های مختلفی از حضور فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در عراق و دیدار او با فرماندهان گروه های نظامی عراق خبر داده بودند اما این خبر تا به این لحظه از سوی مقامات یا ارگان های رسمی ایران تأیید نشده است.


امضای کاربر :
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 21:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: hoseen1377 /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 6 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری
نقل قول از afm-rayan
«قاسم سلیمانی» را قطعه قطعه خواهیم کرد!





چند روز پیش نیز گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" در بیانیه ای دیگر مدعی شده بود که علت شکست نیروهایش در شهر سامراء، حاج «قاسم سلیمانی» بوده است.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" با صدور بیانیه ای از تلاش برای انتقام گرفتن از حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

در بخشی از این بیانیه مضحک آمده: «قاسم سلیمانی» که در حال حاضر در منطقه "خضراء" در مرکز بغداد است را به قتل خواهیم رساند و سپس بدنش را قطعه قطعه خواهیم کرد!

گفتنی است، چند روز پیش نیز گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" در بیانیه ای دیگر مدعی شده بود که علت شکست نیروهایش در شهر سامراء، حاج «قاسم سلیمانی» بوده است.

لازم به ذکر است، رسانه های عربی و غربی نیز طی چند روز اخیر بارها و بارها در اخبار و گزارش های مختلفی از حضور فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در عراق و دیدار او با فرماندهان گروه های نظامی عراق خبر داده بودند اما این خبر تا به این لحظه از سوی مقامات یا ارگان های رسمی ایران تأیید نشده است.


ما کوفی نیستیم که مسلم را تنها بگذاریم

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 18:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: leon1 /
aliteymori آفلاین




ارسال‌ها : 284
عضویت: 26 /10 /1392
سن: 14
صلواتها : 383
صلوات فر ستاده شده : 313

پاسخ : 7 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری
بوف یوهههههه بابا مگه
رئیس جمهور نگفت اگر گروهک تروریستی داعش یا هر گروهک دیگری نزدیک مرز ایران بشه ایران با اون ها مقابله و جنگ میکنه


مگه کی هستن اونا


نگران نباشید


کسی در باره ایران نمیتونه هیچ غلتی بکنه

مخصوصا در باره مشهد یا کربلا و نجف کسی نمیتونه کاری بکنه از خدا تو دهنی میخورن


امضای کاربر : [font]ماییم نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی[/font]
شنبه 31 خرداد 1393 - 19:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از aliteymori به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: hoseen1377 /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 8 RE جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 19:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | جنبش سفیانی لعین درحال شکل گیری | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر